کد خبر: 1103096
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان:
شاداب فر، با بیان اینکه سهم لرستان از تسهیلات تولید و اشتغال زا ۳‌.۹ درصد است، گفت: این تسهیلات با اولویت اشتغال زایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی به استان تخصیص یافته است.

به گزارش جوان از لرستان، «الهام شاداب فر»، با اعلام این خبر با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تسهیلات قابل توجهی برای پرداخت تسهیلات به تفکیک سرمایه ثابت و در گردش تخصیص یافته است، اظهارداشت: سهم استان لرستان ۳‌.۹ درصد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان افزود: این تسهیلات با نرخ سود متغیر ۱۰ تا ۱۴ درصد به تناسب میزان توسعه یافتگی با اولویت اشتغال زایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی به استان تخصیص یافته است.

وی هدف از اختصاص این تسهیلات را ایجاد و تکمیل پروژه‌های اقتصادی بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، بهداشت، ورزش، ارشاد، مشاغل خرد و خانگی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات نیز از طریق نهادهای حمایتی نظیر بنیاد برکت، کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد متقاضی که دارای شرایط هستند تعلق گرفته است.

شاداب فر بیان کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد منابع تخصصی در استان جذب و پرداخته شده و یا در حال پرداخت به طرح‌های بخش خصوصی در حوزه‌های گوناگون است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار