کد خبر: 1111204
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
مدیرکل استاندارد لرستان:
قنبریان، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۸ مورد تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است، گفت: تاییدیه های آسانسور یکساله هستند.

به گزارش جوان از لرستان، «مرضیه قنبریان» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۸ مورد تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: تاییدیه های آسانسور یکساله هستند و پس از یکسال مالک باید نسبت به استانداردسازی مجدد آسانسورها براساس چک لیست های تعریف شده در استاندارد ملی اقدام کند.

وی با اشاره به پلمب آسانسورهای غیر استاندارد با دستور مقام قضایی، خاطرنشان کرد: پلمب آسانسورهای غیر استاندارد از تیرماه سال گذشته در استان آغاز که موارد زیادی از آسانسورهای پلمب شده مربوط به دستگاه های اجرایی بودند که پس از گرفتن مهلت و رفع نقص تاییدیه ایمنی آسانسورها صادر شده است.

قنبریان یادآور شد: افراد با ارسال کد ۱۰ رقمی ایمنی آسانسور به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷  از اعتبار تاییدیه آسانسور مطلع خواهند شد.

وی به مشکلات آسانسورهای مسکن مهر اشاره و عنوان کرد: این آسانسورها شخصی بوده و جهت بازرسی نیازمند دستور قضایی و یا درخواست مدیر و مالک ساختمان هستیم.

قنبریان اظهارکرد: این آسانسورها به لحاظ ساختاری دچار مشکل هستند و امکان دریافت تاییدیه ندارد و در صورت رفع نقص و بازرسی تاییدیه ایمنی صادر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار