کد خبر: 1111343
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام موسوی، گفت: با پیگیری های صورت گرفته طلاب می توانند در درس خارج فقه و اصول که به صورت مجازی برگزاری می شود، شرکت نمایند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «سیدمحمد باقر موسوی»، امروز(یک آبان)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با مساعدت اداره آموزش غیرحضوری، درس خارج فقه و اصول به صورت مجازی از سال تحصیلی 1402-1401  در حوزه علمیه استان لرستان، به صورت رسمی برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه طلاب جهت شرکت در این کلاس درس خارج فقه و اصول به مدارس علمیه شهرستان ها مراجعه کنند، افزود: شرط شرکت در کلاس مجازی درس خارج را اتمام امتحانات کتبی پایه 10 است.

وی بیان کرد: درس خارج فقه و اصول غیرحضوری در زمان های مقرر و تعیین شده، به صورت آفلاین در اختیار داوطلبان قرار گرفته و دارای حضور و غیاب و تقریر است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: طلاب باید توجه داشته باشند که عدم حضور و نداشتن حداقل 80 جلسه تقریرنویسی موجب حذف درس خواهد شد.

وی به برگزاری درس خارج فقه و اصول حضرت آیت الله نیازی به صورت حضوری اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا اساتید، فضلا و طلاب ساکن شهرستان خرم آباد و حومه (تا 20 کیلومتری) نمی توانند در درس خارج غیرحضوری شرکت نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار