کد خبر: 1111779
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت تأکید کرد و گفت: از ظرفیت نخبگان در این راستا استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(3آبان)، در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، مدیران، روسای آموزش و پرورش و معاونان تبلیغ حوزه‌های علمیه شهرستان و مناطق لرستان که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی با تکیه بر سند تحول بنیادین رسالت آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به توطئه دشمن و اینکه دانش آموزان را هدف قرار داده است، اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش باید هوشیار بوده و با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت معلمان نخبه مانع از نفوذ بیگانگان در بین نسل آینده شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد سطوح مختلف جامعه بدبینی ایجاد و بین ما و جوانان تفریق ایجاد کند، گفت: در این راستا باید تدبیر کنیم و از ظرفیت معلمان نخبه استفاده شود.

عنوان کرد: باید کیفیت آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت افزایش یابد و انجام این کار در راستای ارتقای فرهنگی، دینی، آموزشی و پژوهشی است.

شهدای آموزش و پرورش گنجینه ای برای این نهاد فرهنگی هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: شهدای آموزش و پرورش گنجینه ای برای این نهاد فرهنگی هستند که باید از آنها بهره برداری کنیم و بر کمیت آموزش و پرورش افزوده شود.

وی در راستای انتصابات اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش باید هوشیار باشد و اجازه ندهد کسانی خارج از این وزارتخانه در انتصابات افراد در آموزش و پرورش دخالت نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار