کد خبر: 1120255
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان ،گفت: با اجرای طرح امنیت محله محورتعداد79 نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.
محمدرضا عباسی

سرهنگ  محمدرضاعلیزاده در گفت و گو یی با خبرنگاران با اشاره به اجراي طرح ضربتي مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان، اظهارداشت: طرح امنيت محله محور با رويکرد تامين آسايش و آرامش عمومي در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائي اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان يافته به شرارت مي پرداختند، شناسایی شدند.

وی افزود: اين طرح با مشارکت رده هاي مختلف انتظامي به اجرا در آمد و 79 نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان بهارستان دستگير  و تعداد 76 قبضه سلاح سرد کشف و تعداد 31 واحد قهوه خانه متخلف نیز در این راستا پلمب شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان با اشاره به اينکه متهمان جرائمي از قبيل شرارت، تخريب اموال عمومي، ايجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداري و توزيع مواد مخدر، شرکت در نزاع هاي دسته جمعي و ... را در پرونده کيفري خود دارند؛ تصريح کرد: متهمان پس از تکميل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ علیزاده در پايان با بيان اينكه پليس اجازه هيچ گونه قدرت نمايي به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان كرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادي که بخواهند در جامعه نظم و امنيت عمومي را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار