کد خبر: 1121121
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی و خوداشتغالی پرداخت شده است.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات از سهم ابلاغی به کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت برای مشاغل معرفی شده از این نهادها پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات برای کمیته امداد، یک هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال برای بهزیستی و ۱۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال برای دستگاه‌های حمایتی نظیر بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، صندوق شکوفایی و نوآوری، پارک علم و فناوری و نظایر آن ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال از این تسهیلات پرداخت شده و از این فرصت باید برای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده در استان اردبیل استفاده شود.

شایقی اضافه کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، رسته‌های اشتغال‌زا را در اولویت برنامه خوداشتغالی و کارفرمایی قرار دهند.

وی گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی و خوداشتغالی بند ب تبصره ۱۶ دارای شرایط بازپرداخت مناسب است و استفاده از این فرصت در توسعه اشتغال و کاهش بیکاری مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه ایجاد ۳۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان باهدف رونق تولید و اشتغال در بلندمدت قابل تحقق است، افزود: با وجود ۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل اشتغال‌زایی لازم نیازمند همت همه دستگاه‌های اجرایی و شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و صنعتی استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر