کد خبر: 1121968
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امروز بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی است، گفت: بصیرت افزایی، نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش هاو آگاهی بخشی در برابر توطئه های دشمن ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امروزه بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت اعتلای فرهنگ اسلامی، ایرانی تأکید کرد و افزود: تلاش در راه سلامت اخلاقی خانواده و اجتماع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه به جوانی جمعیت را از دیگر مصادیق مهم معروف خواند و عنوان کرد: تکثیر نسل، فرزندآوری و تربیت نسل جوان در جامعه باید نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: رونق دادن به اشتغال و رفع بیکاری، استقرار عدالت قضایی و اقتصادی از دیگ معروف ها ست.

وی پیاده کردن اخلاق اسلامی و گسترش علم و فناوری را معروف دیگر خواند و تاکید کرد: باید به این موارد توجه شود در عرصه امر به معروف در اولیت برنامه ها قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان شایسته سالاری، نفی‌تبعیض و توصیه‌های فراقانونی را از دیگر مصادیق معروف عنوان کرد و گفت: برای ترویج معروف ها باید از ظرفیت های فرهنگی، دینی، آموزشی و تبلیغی استفاده شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار