کد خبر: 1149585
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
نماینده ولی فقیه در در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه اجرای برنامه های دینی ماه مبارک رمضان همراه با نوآوری باشد، گفت: در اجرای این برنامه ها نسل جوان و نوجوان به نماز، روزه و حجاب و عفاف جذب شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(17فروردین)، در جلسه ستاد سامانده مناسبت‌های مذهبی ماه مبارک رمضان اظهارداشت: تقارن ماه مبارک رمضان و با بهار طبیعت مسئولیت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و گردشگری را  دوچندان مضاعف کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان  با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان تلاش شود اجرای برنامه‌ها همراه با نوآوری باشد، افزود: برنامه های ماه مبارک رمضان باید سبب ایجاد نشاط معنوی بین جوانان و نوجوانان باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های دینی در صدا و سیما، مساجد، تکایا و حسینیه ها، خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه های دینی باید باعث جذب عموم مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان به نماز، روزه و حجاب و عفاف باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  در بخش دیگیری از سخنانش به اهمیت مساله حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات  در محلات باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن ارزش ها، خاطرنشان کرد: دشمن با رواج بدحجابی و بی حجابی به دنبال رواج آسیب ها و فروپاشی کانون خانواده ها است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با بصیرت افزایی و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف و انجام وظیفه در راستای عمل به فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر باید در ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها گام برداشت.

برچسب ها: رمضان ، برنامه ها ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار