کد خبر: 1151703
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
رئیس پلیس تهران از دستگیری عامل اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه ۲۸ فروردین، وقوع یک فقره اسیدپاشی در محدوده خیابان دامپزشکی به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد. با حضور ماموران و تایید خبر اولیه، موضوع در دستور کار تیم مشترک کلانتری ۱۱۹ و کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد خانمی حدوداً ۳۰ ساله به واسطه اختلاف خانوادگی توسط یکی از بستگان نزدیک همسر خود مورد اسیدپاشی قرار گرفته است. با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات و اقدامات پلیسی در دستور تیم تحقیق پلیس تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با وجود متواری شدن متهم ۲۲ ساله از محل ارتکاب جرم، مخفیگاه وی در منطقه جنت‌آباد تهران شناسایی و تنها با گذشت چند ساعت از اقدام به اسیدپاشی دستگیر شد.

محمدیان با تاکید بر تلاش پلیس در ارتقای احساس امنیت عمومی و برخورد قاطع با هرگونه اقدام بر هم زننده احساس امنیت اجتماعی تصریح کرد: متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرده است؛ با هماهنگی مقام و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار