کد خبر: 1159816
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛
مهرابی از تمدید مهلت نام نویسی ویژه داوطلبان سطح 2 خبر داد و گفت: علاقه مندان تا 20 خرداد می توانند ثبت به نما نویسی اقدام کنند.

به گزارش جوان از لرستان، اکرم مهرابی، امروز(6خرداد)، در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش مدارس علمیه خواهران در سطح 2، سطح سه و چهار حوزه، گفت: ثبت نام در سطح سه و چهار پایان یافته است ولی نام نویسی در سطح 2 تا 20 خرداد تمدید شد.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: تاکنون ۸۰ نفر در سطح ۳سه و ۲۷ نفر برای تحصیل در سطح چهار علوم حوزوی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در سطح 2 حوزه نیز تاکنون بیش از ۲۴۰ داوطلب نام نویسی انجام داده اند، خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران لرستان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir یا مدارس علمیه در شهرستان‌های استان، ثبت نام خود را انجام دهند.

مهرابی عنوان کرد: تفسیر و علوم قرآنی و تاریخ اسلام در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد، تفسیر و علوم قرآنی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود و گرایش تفسیر تطبیقی در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد در سطح ۴چهار از رشته‌ها و گرایش‌های حوزوی در سطوح ۳ و ۴ در حوزه علمیه خواهران لرستان است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: امسال از بین فارغ التحصیلان سطح سه از گرایش های غیر مرتبط نیز در سطح چهار پذیرش خواهد شد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار