کد خبر: 1165184
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
مشاور ارشد پیشین ولی‌عهد عربستان سعودی و متهم ردیف اول قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی، برای اولین بار از زمان قتل خاشقچی تاکنون در شهر «جده» در انظار عمومی ظاهر شد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «سعود القحطانی» مشاور ارشد پیشین «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و متهم ردیف اول در پرونده قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی در ترکیه برای اولین بار از زمان قتل خاشقچی در سال 2018 تاکنون در انظار عمومی دیده شد.

تصاویری از حضور قحطانی در یک گردهمایی اجتماعی در شهر بندر دریای سرخ «جده» اوایل هفته جاری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و انتقادات بسیاری را به همراه داشت و همچنین حامیان او این اقدام وی را تحسین کردند.

آبان ماه سال گذشته، منابع رسانه‌ای مخالف رژیم سعودی از برکناری «سعود القحطانی» مسئول ارتش سایبری و واحد سرکوب رسانه‌ای عربستان از تمامی مناصب و ماموریت‌هایش خبر دادند و اعلام کردند که وی که مشاور پیشین دربار سعودی و از عاملان اصلی قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد دولت سعودی بود، اکنون قرار است در پشت پرده و به دور از چشم دیگران ماموریت جدیدی را انجام دهد.

«احمد العبیکان» از سرمایه‌داران سعودی و دایی القطحانی، میزبان این فرد بوده است. قحطانی در هنگام دیدار با العبیکان و دیگر بازدید‌کنندگان، یک عصا به دست گرفته بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار