کد خبر: 1171579
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:
حجت الاسلام سهرابی با بیان اینکه شورای نگهبان مرکز اساسی و حیاتی نظام است، گفت: بود و نبود شورای نگهبان به منظور بود و نبود نظام است.

به گزارش جوان از لرستان، سیدهادی سهرابی، ظهر امروز، در جمع اعضای شورای نگهبان به مناسبت سالروز تأسیس این شورا در جوار گلزار شهدا گفت: شورای نگهبان از مطمئن ترین دستگاه ها در نظام جمهوری اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: شورای نگهبان عماد ملت است، افزود: شورای نگهبان امین نظام و مردم است و مردم هویت دینی خودشان را به شورای نگهبان سپردند، این شوا موجب اعتماد مردم و آرامش ملت است.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مانع انحراف حرکت نظام بوده و این حرکت را به سمت چشم انداز و هدف خودش هدایت می کند، آنچه موجب می شود نظام به بیراهه نرود شورای نگهبان است.

حجت الاسلام سهرابی رهبر معظم انقلاب فرمودند: بود و نبود شورای نگهبان به منظور بود و نبود نظام است، ادامه داد: شورای نگهبان از حساس ترین دستگاه ها است و اگر شورای نگهبان نباشد جمهوری اسلامی هم نیست.

وی اظهارکرد: شورای نگهبان مرکز اساسی و حیاتی نظام است و با توجه به جایگاه این نهاد مقدس که مبنای دینی دارد، همواره در دوره های مختلف مورد حمله دشمنان قرار می گیرد.

حجت الاسلام در ادامه سهرابی یادآور شد: در قرآن 129 بار مساله نظارت بیان شده و نشان می دهد نظارت مساله کلیدی و مهمی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اولین ناظر را خداوند عنوان کرد و گفت: نظارت خداوند بخاطر این است که خطا و گناهان انسان ها کمتر شود.

وی با بیان ویژگی های ناظرین شورای نگهبان خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان ناظر انتخاب می شود، باید صادق و اهل وفاداری باشد و این جایگاه را مورد سوء استفاده قرار ندهد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار