کد خبر: 1172425
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به این‌که «ناامنی‌های مرزی در همه کشور‌ها وجود دارد»، گفت: مردم بابت عملیات ایذایی که هر از گاهی گروه‌های معارض انجام می‌دهند، نگران نشوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، درباره تاثیر سفر اخیر فرمانده ارتش پاکستان به ایران برای تامین امنیت مرز‌های شرقی کشور، اظهار کرد: مرز‌های کشور برای ما بسیار مهم است و درباره امنیت مرز‌ها حتما با مسئولان پاکستان و افغانستان صحبت می‌کنیم. ما معتقدیم امینت مرز‌ها باید از سوی هر دو طرف تامین شود و همین‌گونه هم خواهد شد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که بعضا در مرز‌های کشورمان رخ می‌دهد در همه کشور‌ها رخ می‌دهد. بالاخره در مرز‌ها تردد و تهدید هم وجود دارد و این مسائل نباید مردم را نگران کند. به هر حال گروه‌های معارضی ممکن است هر از گاهی عملیات ایذایی انجام دهند که با آن برخورد شده و عملیات آن‌ها قطع می‌شود و مدت‌ها اتفاقی نمی‌افتد. این مسائل در همه جای دنیا وجود دارد، ولی ما تسلیحات، تجهیزات و امکانات کافی داریم.

وزیر دفاع در پایان با بیان این‌که «حتما درباره مسائل مرزی با طرف پاکستانی صحبت می‌کنیم»، گفت: در مراودات مرزی نیرو‌های ما مدام با طرف پاکستانی ارتباط دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر