کد خبر: 1178275
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست با ارائه اطلاعات غلط و غیرموثق در زمین دشمنان بازی نکنند و افزود: بیان مسائلی مانند گران شدن بنزین فقط سبب التهاب آفرینی در جامعه و استرس مردم می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث سرمدی واله درباره اظهارنظر‌های خلاف واقع برخی از نمایندگان در مورد افزایش نرخ حامل‌های انرژی، گفت: مجلس شورای اسلامی در سال پایانی خود قرار دارد و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در ماه پایانی امسال برگزار خواهد شد و در این فضا باید نمایندگان، دولت و همه آن‌هایی که مسوولیتی دارند، متوجه دسیسه‌ها و خدعه‌های دشمنان در ناامید کردن مردم برای حضور پرشور در انتخابات باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال برای کشور و نظام جمهوری اسلامی بسیار حساس است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند به هر وسیله‌ای سبب التهاب آفرینی در کشور شوند و در این شرایط نباید نمایندگان یا مسوولان کشور در زمین دشمنان بازی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در پی دامن زدن به برخی از اختلافات دولت و مجلس هستند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز باید مراقبت کنند ناخواسته در دام دشمنان گرفتار نشوند، زیرا دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم و سیاه نمایی هستند.

عضو فراکسیون انقلاب تصریح کرد: اینکه برخی از نمایندگان به مسائلی همچون گران شدن بنزین در سال انتخابات می‌پردازند، همان دام پهن شده دشمنان است و باید مراقب بود گرفتار آن نشویم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت پیش از این بر عدم افزایش قیمت بنزین تاکید کرده است، گفت: دولت به صورت رسمی اعلام کرده که بنایی برای افزایش قیمت بنزین ندارد و اینکه نماینده به عنوان مثال بگوید احتمال گرانی یا کمبود بنزین وجود دارد، در حقیقت بازی کردن با اعصاب مردم است.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به شایعات و ورود غیرکارشناسی برخی از دوستان نماینده به مسائل فنی مانند بنزین که اطلاعات موثقی از آن ندارند به صلاح کشور نیست. ورود به این موضوعات فقط سبب التهاب آفرینی در کشور می‌شود و مردم را دچار استرس خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، درحالی که برخی نمایندگان در مصاحبه‌ها و تذکرات کتبی و شفاهی به دنبال القای این مطلب هستند که دولت قصد افزایش قیمت‌ها را دارد، سخنگوی دولت و وزیر نفت بار‌ها به این موضوع تاکید کردند که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار