کد خبر: 1180214
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد این تیم در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر گفت: اگر خود گل محمدی هم بخواهد در مورد تیم صحبت کند قطعا از این شرایط راضی نیست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، بهروز رهبری‌فرد امروز دوشنبه با اشاره به عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: با توجه به این که پرسپولیس شاکله اصلی تیمش را نسبت به فصل قبل حفظ کرده باید عملکرد بهتری داشته باشد و با قدرت‌تر لیگ را شروع می‌کرد.

وی ادامه داد: این تیم برابر تراکتور یک نیمه دفاع کرد و روی اشتباه دروازه بان حریف به گل رسید. ضمن این که در دیدار برابر آلومینیوم هم خوب نبود و در این دو بازی روی دو حادثه به گل رسید و برنده شد.

مدافع سابق سرخپوشان با تاکید بر این که انتقاد سالم و سازنده می‌تواند به بهتر شدن شرایط کمک کند گفت: ما نمی‌توانیم به خودمان دروغ بگوییم. پرسپولیس در دو بازی ابتدای فصل خوب نبوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بهروز رهبری فرد با بیان این که قهرمان شدن در این فصل برای تیم‌ها سخت است گفت: هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید سخت کار کند و تلاش زیادی داشته باشد تا امتیازات را جمع کند.

وی خط حمله را ضعف بزرگ پرسپولیس عنوان کرد و ادامه داد: برگشتن عیسی آل کثیر به این تیم اشتباه است. این تصمیم نه به نفع تیم است و نه به نفع خود بازیکن. این مشکل باید در فصل نقل و انتقالات حل می‌شد.

بهروز رهبری فرد که یکی از دوستان صمیمی مهدی هاشمی نسب در دوران فوتبالش بود در مورد حضور وی در کادر فنی استقلال گفت: برای هاشمی نسب خوشحال شدم. حیف است که چهره‌هایی مثل او در فوتبتال نباشند. برخی چهره‌ها برای مردم خاطره ساز هستند. با حضور این چهره‌ها تب و تاب فوتبال بالا می‌رود و همیشه باید باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار