کد خبر: 1183868
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری خرم‌آباد:
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد گفت: تدوین سند تحول فرهنگ شهروندی در دستور کار سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قرار دارد و کار فضاسازی محیطی به این سازمان واگذار شده است.

به گزارش جوان از لرستان، اسفندیار علیزاده اظهار کرد: سند تحول فرهنگ شهروندی که سال‌ها بود در شهر خرم‌آباد تدوین نشده بود، با مساعدت شهردار و تأمین بودجه برای این امر اجرایی خواهد شد.
وی افزود: خانه شهر نیز از برنامه‌های تدارک دیده سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری خرم‌آباد است که در آینده‌ای نه‌چندان دور عملیاتی خواهد شد و شهروندان ثمره آن را که شامل موشن‌گرافی، نمایش طنز و برنامه‌های ترکیبی از این دست است را خواهند دید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه در بحث زیست‌بوم، چشم‌انداز فرهنگی و نقشه راه باید ملاک عمل ما قرار گیرد، خاطرنشان کرد: زیست‌بوم، چشم‌انداز فرهنگی و نقشه راه باید تدوین شود تا به استناد آن بتوانیم اقدامات و برنامه‌ها را سامان دهیم و در راستای آن حرکت کنیم.
علیزاده اضافه کرد: وظیفه بعدی ما در سازمان راه‌اندازی شبکه شهر است، باید از بنر و تبلیغات عبور کنیم؛ بنابراین نیازمند یک استودیو هستیم.
وی ادامه داد: استودیویی که ما در نظر گرفته‌ایم، حداقل سه میلیارد تومان بودجه می‌خواهد که در بودجه سال گذشته پیش‌بینی نشد، اما نیازمند تأمین اعتبار این برنامه هستیم تا با اجرایی شدن آن شاهد برنامه‌های خوبی در شبکه شهر باشیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه سالن کشتی این سازمان تشک ندارد، تاکید کرد: به منظور راه‌اندازی سالن کشتی این سازمان بیش از ۱۲۰ ملیون تومان نیاز است تا بخشی از کار اجرایی شود، به علاوه ۲۰ سانس این سالن هر هفته در اختیار محلات کم‌برخوردار و حاشیه شهر خرم‌آباد قرار می‌گیرد.
علیزاده تصریح کرد: کار فضاسازی محیطی شهر که در گذشته توسط روابط‌عمومی‌ها انجام می‌شد از مناطق و سازمان‌های مختلف گرفته و به سازمان فرهنگی، ورزشی واگذار شده است. این کار توسط سازمان به نحو احسن انجام می‌شود، به نحوی که با توجه به اضافه شدن مباحثی همچون حجاب و عفاف و جوانی جمعیت به برنامه‌های سازمان، حدود ۸۰۰ میلیون هزینه شده است که در مقایسه با سال گذشته که حدود دو میلیارد تومان بوده صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات و بنر را نشان می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار