کد خبر: 1193616
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا ظرفیتی برای انتقال پیام شهدا است، گفت: با اجرای برنامه های فرهنگی از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در اجلاسیه یک هزار و ۱۰۰ شهید دانش آموز و معلم لرستان در دهکده مقاومت خرم‌آباد، گفت: در راستای برگزاری کنگره 6 هزار و 555 شهید استان لرستان طی دو سال گذشته بیش از یک هزار و ۸۰۰ یادواره‌ برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تاکنون اجلاسیه شهدای روحانیت، شهدای عشایر، شهدای بانوان، شهدای جاوید الاثر و شهدای دانش‌آموز و معلم و ذیل کنگره شهدای استان برگزار شده است، افزود: لرستان آماده برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید در ششم آبان ماه جاری است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره ها انتقال پیام شهدا به جامعه به ویژه بین نسل امروز است، عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز منتقل است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه عزت و سربلندی به دست دانش آموزان است، اظهارکرد: دلیل گذشتن از جنگ ترکیبی، بصیرت دانش‌آموزان و نسل جوان است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا با تقدیم شهید به مقام منزلت رسیدند، بهشت، جایگاه مومنین عادی است اما جایگاه شهید، بهشت رضوان می‌باشد که شهدای جاویدالاثر و شهدای زن در میان این جمع ممتاز هستند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: بدون صبر و شکیبایی خانواده شهدا، هرگز موفق به پشت سر گذاشتن گردنه های سخت انقلاب نمی‌شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونسیتی بیش از ۷۰ سال در حال ظلم به مردم مظلوم فلسطین بوده و امروز با مقاومت بی سابقه روبرو شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا و حامیان غرب، مقابل کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده اند، گفت: این نوع رفتار آنان قابل قبول نیست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار