کد خبر: 1200448
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز :
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نیاز به مبانی فکری مستحکم با آرایش تهاجمی، گفت: اتخاذ آرایش تهاجمی در عرصه جهاد تبیین به ویژه در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای یک ضرورت است.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی در گفتگو با اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: در عرصه جهاد تبیین و جنگ فرهنگی و رسانه‌ای تنها نباید به موضع پدافندی در برابر جنگ تمام عیار تبلیغاتی، فرهنگی، رسانه‌ای دشمنان بسنده کنیم و باید آرایش تهاجمی و موضع آفندی داشته و در برابر جنایات آن‌ها مطالبه گر باشیم.
وی با اشاره به خردمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در طرح موضوع مبانی فکری مستحکم و آرایش تهاجمی، افزود: انفعال در موضوع‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن را جسور می‌کند و ما در وضعیت پدافندی قرار می‌دهد و این در حالی است که باید با عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب روایت گر نخست ما باشیم و با اتخاذ آرایش تهاجمی ما پرسشگر و مطالبه گر از آن‌ها باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه تولید فکر و اندیشه، توجه به مسأله پژوهش و سرمایه گذاری در جهت ایجاد نهضت تولید محتوا از پیش نیاز‌های حضور قدرتمند آفندی در میدان فرهنگ و رسانه است، تصریح کرد: در میدان فرهنگ و رسانه و در عرصه جهاد تبیین نیز باید تفکر جهادی و بسیجی وارد شود تا بتوانیم در این عرصه بسیار مهم نیز به رشد و بالندگی دست یابیم.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌های متعهد داخلی امروز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، باید از دولت‌های غربی بابت مشارکت در این جنایات مطالبه گری کنند، افزود: دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر سال‌ها بهانه حقوق بشر ملت‌ها دنیا را غارت کردند و در جنگ اخیر غزه ماهیت دروغین آن‌ها برای آن‌ها عیان شد و امروز وظیفه رسانه‌ها و اهل فرهنگ و هنر است که با آرایش تهاجمی و مطالبه گری حداکثری اذهان عمومی مردم دنیا را در برابر جنایات آن‌ها روشن سازند.
وی با بیان اینکه در عرصه جهاد تبیین نیازمند یک رویه واحد و یک استراتژی مستحکم هستیم، خاطرنشان کرد: بدون تردید با تفکر بسیجی و جهادی می‌توان دشمن را در عرصه فرهنگ و رسانه نیز مغلوب کرد و این مسأله به رغم سرمایه گذاری عظیم دشمن دور از دسترس نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار