کد خبر: 1205526
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
شهردار اراک خبرداد
شهردار اراک گفت: با بررسی وضعیت ماشین آلات و تجهیزات تخصصی و همچنین اقلام مورد نیاز، آمادگی با درصد بالایی برای ارائه خدمت در فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی داریم.

مانور تجهیزات و ماشین آلات زمستانه شهرداری اراک با هدف نشان دادن سطح آمادگی مجموعه شهرداری در فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی،  در بلوار کارگر برگزار شد.

دکتر محمودی شهردار اراک در خصوص سطح آمادگی شهرداری جهت خدمات رسانی در فصل زمستان گفت: از تمامی تجهیزات، ماشین آلات و توان مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان در فصل سرما استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۶۰ دستگاه از ماشین آلات و تجهیزات شهرداری در حالت آماده باش برای فصل زمستان هستند، افزود: این دستگاه ها و تجهیزات تخصصی شامل: خودروهای کمپرسی، لودر، جرثقیل، باب کت، بیل بکهو، گریدر، بیل مکانیکی لاستیکی و زنجیری، خاور، کاپرا، مزدا، نیسان، واتر جت، جاروب مکانیزه، نمک پاش مکانیزه، دستگاه جنتکس، خودروهای شستشوی چند منظوره معابر و همچنین خودروهای مختص به کشت های نظارتی و انضباط شهری، می باشد.

شهردار اراک تصریح کرد: همچنین ۵۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و موتوری شهرداری نیز در حالت آماده باش کامل جهت خدمت رسانی در فصل زمستان هستند تا ارائه خدمات در بالاترین سطح ممکن انجام شود.

دکتر محمودی خاطر نشان کرد: نیروها و ماشین آلات سازمان آتش نشانی شهرداری جهت امدادرسانی در حوادث بحرانی و همچنین نیروهای فضای سبز جهت انجام فرآیند برف تکانی درختان، در حالت آماده باش زمستانه هستند.

شهردار اراک گفت: همچنین جهت جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی معابر ناشی از بارش برف، اقدام به تهیه و آماده سازی نمک و ماسه مخصوص مورد نیاز کردیم که در صورت لزوم به میزان آن اضافه خواهیم کرد. لازم به ذکر است، بخشی از فرآیند بسته بندی کیسه های ماسه و نمک نیز انجام شده است.

وی در پایان گفت: بسیج امکانات و نیروها به شکل متناسبی رقم خورده و در زمان بارش نزولات آسمانی، در سریعترین زمان ممکن، روند خدمات رسانی آغاز خواهد شد و امیدواریم که در این مسیر خدمت، شهروندان بیش از گذشته با مجموعه شهرداری همراه باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار