کد خبر: 1208554
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان:
حجت‌الاسلام حقیان گفت: در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه در ایام دهه فجر از ظرفیت های هنری و رسانه ای استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز، در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: از فرصت دهه فجر در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان افزود: استفاده از شیوه های هنری و رسانه ای در ارائه دستاوردهای نظام باید مورد توجه مسئولان کمیته های تخصصی ستاد قرار گیرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات اسفندماه گفت: امید است که جشن های دهه فجر سال جاری مقدمه ای برای حضور گسترده و مشارکت قوی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشد.

۴۹۵ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان به بهره برداری می رسد

احمدرضا دالوند در ادامه این جلسه بیان داشت: در دهه فجر باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های بعدی منتقل شود.

وی افزود: دولت در چند سال گذشته دستاوردهای فراوانی داشته که اطلاع رسانی نشده و تقریبا تمام پروژه های پیشران که معطل مانده بود روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

دالوند با اشاره به ساخت بیش از ۷۰ پل، ۱۲۵۰کیلومتر لوله گذاری گاز، تکمیل سدهای تاج امیر و کمندان و ماشین سازی و ... در دوسال گذشته گفت: ۴۹۵ پروژه نیز در سطح استان در دهه فجر امسال به نتیجه نهایی خواهد رسید.

برچسب ها: دهه فجر ، انقلاب ، مردم
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار