کد خبر: 1210863
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی از تلفات و دستاورد‌های حمله موشکی سپاه به مقر‌های جاسوسی منطقه نوشتند
پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر‌های جاسوسی و صهیونیستی منطقه کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از تلفات این حمله و پیام‌های آن نوشتند. کاربران اذعان داشتند که پیام‌های این حملات و نوع موشک‌های به کار رفته بسیار مهم‌تر از تلفات ایجاد شده است

جوان آنلاین: پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر‌های جاسوسی و صهیونیستی منطقه کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از تلفات این حمله و پیام‌های آن نوشتند. کاربران اذعان داشتند که پیام‌های این حملات و نوع موشک‌های به کار رفته بسیار مهم‌تر از تلفات ایجاد شده است. کاربران همچنین این حملات را حق ایران در تعقیب تروریست‌هایی دانستند که فاجعه کرمان را طراحی کرده بودند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


نوید مستفیضی:
چهار افسر بلند پایه موساد به همراه یک خائن کُرد پشتیبان مالی صهیونیست‌ها در کردستان عراق بود و سومین پایگاه موساد در منطقه پودر شد، البته که این جواب سخت یه هشدار به امریکا و اسرائیل هم بود اگر حملات تروریستی و نظامی در سوریه، یمن و... ادامه پیدا کنه ایران هم جبهه جدید باز می‌کنه.
میثم ایرانی:
منابع کرد از کشته شدن پشرو دیزایی تاجر معروف اقلیم کردستان و اربیل عراق در منزلش خبر می‌دهند؛ گفته می‌شود منزل او یکی از اهداف حملات اخیر ‎اربیل بوده؛ از او به عنوان مالک گروه‌های تجاری منطقه و همچنین صادر کننده نفت به اسرائیل نیز نامبرده شده.
مهدی کشت‌دار:
پیشرو مجید آغا دیزایی از ثروتمندان و تاجران مرتبط با موساد و شریک تجاری رژیم صهیونیستی به همراه چهار نفر از اعضای خانواده‌اش در جریان حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد کشته شدند.
سبحان برکتی:
مسئول صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل جهت ادامه فعالیت و انتقال هر چه بهتر نفت به «جهنم» منتقل شد.
محمدامین میرزایی:
موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران در حالی دیشب به مقر موساد و پایگاه‌های تروریست‌ها شلیک شد که روی آن‌ها هشتک کاپشن صورتی به یاد کودک شهید شده در حادثه تروریستی کرمان درج شده.
محمد شلتوکی:
دوربردترین حمله موشکی ایران تاکنون انجام شد؛ موشک‌های سپاه از فاصله هزارو۲۰۰ کیلومتری مقر‌های تحریرالشام و الترکستانی در ادلب سوریه را هدف قرار دادند. به نظرم برای اولین بار شاهد استفاده از موشک‌های خیبرشکن در یک عملیات بودیم. البته که پیام واضحی هم برای رژیم صهیونیستی دارد!
کاربری با نام «سیدنا»:
چندین روز و ماه کار اطلاعاتی کردن! آمار افراد و مسئولیت‌ها و ارتباطاتتشون رو درآوردن! حتی مقدار استحکام سازه رو می‌دونستن ولی صبر کردند و درست تو شبی که دور هم جمع بودن ۱۱ تا موشک شلیک شد که دقیق خورد وسط مقرشون و به هلاکت رسیدن! برای گرفتن همچین انتقامی زمان نیازه شمایی که شب حادثه کرمان هی تیکه می‌نداختی! یه صدایی بده بدونیم زنده‌ای.
کاربری با نام «مضطرب»:
‏اولاً مقری که در اربیل مورد اصابت قرار گرفته ۱۵ کیلومتر خارج از شهر بوده و منطقه مسکونی اطرافش نبوده، دوماً از نظر استحکام سومین مقر موساد در منطقه بود که با دو لایه بتن ساخته شد و دارای رادار و دستگاه شنود بود سوماً قبلاً به دولت عراق هشدار داده بودیم که اقلیم کردستان را کنترل کند.
فائزه طلایی:
مطابق فصل۷ بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، ایران حق دفاع مشروع در برابر حمله تروریستی کرمان و تعقیب متجاوزین و مقابله با تهدیدات امنیتی ملی خود را دارد. بنابراین مقر تروریست‌ها در اربیل پودر شد. #أربیل
سید امیرحسین هاشمی:
امریکا از فاصله ۱۲ هزار کیلومتری بدون اینکه خطر مستقیمی از ناحیه انصارالله متوجه منافعش بشه، به خودش حق میده که به یمن حمله کنه! اما حمله ایران به مواضع تروریست‌های مستقر در سوریه و اقلیم کردستان عراق که مردم ما رو به خاک و خون کشوندن، محکوم می‌کنه! دنیای جنگل یعنی همین!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
United States of America
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
0
0
خخخخخ
سعید
|
United States of America
|
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
0
جواب موشکهای پاکستان رو بدید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار