کد خبر: 1211388
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

جوان آنلاین: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای امریکا در منطقه فرو پاشید.
به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در دوازدهمین همایش غزه؛ نماد مقاومت که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در ابتدای سخنان خود با درود بر رزمندگان حزب‌الله، مقاومت عراق و مقاومت فلسطین قهرمان گفت: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای امریکا در منطقه فرو پاشید.
وی با بیان اینکه مقاومت غزه با کمک مقاومت کرانه غربی، مقاومت انصارالله و عراق، حزب الله لبنان و اتکا به خداوند نبرد را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: این نبرد تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و دشمنان ذلیل و خوار و منفور خواهند شد. سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه خداوند با این پیروزی، افکار عمومی دنیا را بیدار و متوجه غزه کرد، یادآور شد: تمامی آزادیخواهان و مظلومین حامی غزه هستند و تا نابودی رژیم صهیونیستی این نبرد را ادامه خواهند داد، هرچند که رژیم صهیونیستی اعلام کند که منطقه شمالی را به تصرف درآورده‌ام. جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی که در کنج نیستی و نابودی گرفتار شده است و از سر ناتوانی باید دست به ترور کور بزند و سید رضی و العاروری را به شهادت برساند. فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: مقاومت قهرمان و تلاش‌های حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های گوناگون دچار فروپاشی کرد و داعش را که از سوی امریکا سازماندهی شده بود به نابودی کشاند و نظم قبلی جهانی را دچار فرسایش کرده و نظم جدید جهانی را دچار فروپاشی کرد. جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار دارد و امریکا از افغانستان فرار کرده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار شده است با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز ترور‌های کور ندارد.
وی رزمندگان مقاومت در افغانستان، لبنان، یمن و فلسطین قهرمان را نسل ادامه دهنده اصحابی خواند که به یاری پیامبر شتافتند و افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای می‌فرمایند اکنون تمامی کفر در مقابل تمامی حق صف آرایی کردند اشاره به نبردی دارد که از زمان پیامبر آغاز شده است و اکنون به اوج خود رسیده است. فلاح‌زاده رژیم صهیونیستی را رژیمی خواند که بر پایه نسل کشی بنا شده است و افزود: رژیم صهیونیستی از روزی که تشکیل شد در دیر یاسین، صبرا و شتیلا و حالا در غزه به این نسل کشی ادامه می‌دهد و در بیش از ۱۰۰ روز ۱۰۰ هزار نفررا شهید و زخمی کرده است. وی عملیات طوفان الاقصی را یک عملیات شاخص خواند و افزود: در این عملیات مقاومت تا نزدیک پایگاه هاتسریم پیش رفت و با اصل غافلگیری در غلاف غزه شهرک نشینان را محدود کرد و پنجمین ارتش جهان را به شکست ترمیم ناپذیر کشاند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار