کد خبر: 1216185
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
بردی که زردپوشان تقدیم الهلال کردند
سپاهان باخت، آن‌هم در شرایطی که الهلال امید زیادی به کسب امتیاز در اصفهان نداشت، اما اخراج دانشگر در دقیقه ۷۴، شرایط را برای برتری نماینده عربستان مهیا کرد
شمیم رضوان

جوان آنلاین: سپاهان باخت، آن‌هم در شرایطی که الهلال امید زیادی به کسب امتیاز در اصفهان نداشت، اما اخراج دانشگر در دقیقه ۷۴، شرایط را برای برتری نماینده عربستان مهیا کرد. 
سپاهان تنها نماینده ایران بود که موفق به کسب جواز حضور در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، موفقیتی که با شانس میزبانی در بازی نخست این مرحله همراه شد. با وجود این شاگردان مورایس نتوانستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و با قبول شکستی سنگین مقابل نماینده عربستان شرایط را برای کسب نتیجه در خانه حریف سخت‌تر از پیش کردند، دیداری که سوم اسفند در ریاض برگزار می‌شود. 
 الهلال پرافتخارترین تیم قاره آسیاست، اما سپاهان هیچ چیز برای کسب نتیجه در این بازی کم نداشت، از مورایس روی نیمکت گرفته تا یک دوجین ستاره در ترکیب زردپوشان و البته امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خودی که از لحظه ورود الهلال، ورود به جهنم اصفهان را به آن‌ها تبریک گفته بودند، اما دست‌آخر این سپاهان بود که بازنده میدان شد، ولی بدتر اینکه در صحنه گل دوم، ۹ بازیکن سپاهان برابر پنج بازیکن الهلال بودند! 
با وجود این سرمربی سپاهان به اندک شانس شاگردانش (روی کاغذ) برای کسب نتیجه امیدوار است، ولی با نگاه واقع‌بینانه و البته بازی سپاهان در اصفهان صراحتاً می‌توان گفت که صعود الهلال به یک‌چهارم نهایی تقریباً قطعی شده و بازی دور برگشت یک‌هشتم نهایی در ریاض برای سپاهان نمایشی بیش نیست. نمایشی که ناشی از بی‌توجهی به موقعیت‌ها و اشتباهات محرز (اخراج دانشگر)  در اصفهان است.

برچسب ها: فوتبال ، سپاهان ، الهلال
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار