کد خبر: 1219424
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

جوان آنلاین: محسن فایضی در کانال تلگرامی خود متنی را با عنوان یک پیروزی مهم برای فلسطینی‌ها (فعلا روی کاغذ) منتشر کرد و نوشت:

یک اتفاق مهم دیروز، تصمیم جدید و نهایی نتانیاهو در رد طرح بن گویر برای رمضان و محدود کردن ورود فلسطینی‌ها و اعراب اسرائیلی به مسجدالاقصی بود.

بن گویر وزیر داخلی ‎اسرائیل با انتقاد از تصمیم نتانیاهو این اقدام را به معنای به خطر انداختن جان شهروندان اسرائیلی و ارایه تصویر پیروز از ‎حماس متهم کرد.

دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که، نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با وزیران ارتش و امنیت ملی و رهبران سرویس‌های امنیتی رایزنی‌های امنیتی انجام می‌دهد: "ما هر کاری را برای حفظ آزادی عبادت در مسجد الاقصی و در عین حال حفظ نیاز‌های امنیتی انجام خواهیم داد. "

اسرائیل هیوم نیز اعلام کرد که بر اساس توصیه نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و برخلاف درخواست وزیر بن گویر: هیچ محدودیتی برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در ماه رمضان وجود نخواهد داشت؛ و البته باید دید رفتار اسرائیل در ماه رمضان چگونه خواهد بود تا بتوان در خصوص این عقب نشینی قضاوت کرد

شرایط صحن‌های مسجدالاقصی بسیار بر شرایط اجتماعی و روانی مردم در کرانه و نوار غزه تاثیر گذار خواهد بود.

طوفان الاقصی هدفش توقف روند یهودی سازی مسجدالاقصی بود، مثل سیف القدس و برای همین هم برای انسان فلسطینی طوفان الاقصی منطقی است؛ لذا وضعیت رمضان قدس بسیار در این ذهنیت مهم است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار