کد خبر: 1220001
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: انفجار خانه‌ای که مواد محترقه در آن انبار شده‌بود، یک کشته و هشت زخمی برجای گذاشت. 

جلال ملکی افزود: ساعت ۱۱:۳۰ ظهر روز گذشته یک مورد حادثه انفجار در خیابان ری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده‌شد. 
وی با بیان اینکه چهار ایستگاه آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که حجم بسیاری از مواد محترقه یا در حال ساخت یا تولید شده در این منزل مسکونی نگهداری می‌شد. 
او افزود: بر اثر انفجار شدید این مواد محترقه بخش زیادی از منزل تخریب و انفجار نیز منجر به شعله‌وری شده‌بود. وی ادامه داد: نفراتی در این ساختمان گرفتار بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفا و نجات را آغاز کردند، شدت انفجار باعث شکسته‌شدن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف‌شده و همچنین بخشی از منزل مجاور آن نیز تخریب شده‌بود. به گفته وی تاکنون ۱۰ نفر از این منزل خارج شده‌اند که یک نفر از این افراد از آوار منزل مجاور خارج شد، یک نفر نیز جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داد و چهار خانم و چهار آقا دچار مصدومیت و سوختگی شدید شده‌اند. با توجه به اینکه منزل بسیار قدیمی است و احتمال ریزش سایر دیوار‌های ساختمان وجود دارد، ایمن‌سازی محل را انجام داده و در حال حاضر مشغول آواربرداری و جست‌وجوی افراد احتمالی محبوس شده در زیر آوار هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار