کد خبر: 1220118
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برای همایش بین‌المللی «دانشگاه اسلامی» که در ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد، در موضوعاتی چند فراخوان مقاله داد.

جوان آنلاین: پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برای همایش بین‌المللی «دانشگاه اسلامی» که در ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد، در موضوعاتی چند فراخوان مقاله داد.

پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه‌ها در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی، همایش بین‌المللی دانشگاه اسلامی را برگزار می‌کند.

این همایش با محور‌های اصلی «ماهیت دانشگاه اسلامی»، «سند دانشگاه اسلامی»، «سیاست‌گذاری در دانشگاه اسلامی» و «الگو‌های دانشگاه اسلامی در ایران و جهان» برگزار خواهد شد.

دکتر الهام ستاری مدیر روابط عمومی این همایش، با اعلان فراخوان ارسال مقاله، مهلت ارسال چکیده را ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ و مهلت ارسال مقاله را ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ اعلام و از پژوهشگران، اندیشمندان، اساتید دانشگاهی و علاقمندان دعوت کرد، جهت اطلاع به آدرس http://iu.pfme.ac.ir مراجعه کنند.

بر این اساس مقالات برتر در مجلات علمی-پژوهشی چاپ خواهد شد و از کتب، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری مرتبط حمایت به عمل خواهد آمد.

آدرس دبیرخانه: تهران-خیابان انقلاب اسلامی-بین خیابان وصال و قدس-کوچه اسکو-پلاک ۱۵-پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی.
ایمیل: pfmarref@gmail.com

همایش بین‌المللی «دانشگاه اسلامی» برای ۱۴۰۳ فراخوان مقاله داد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار