کد خبر: 1221193
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی و ۵۰۰ دلار توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس مراغه خبر داد و گفت: این رشوه در جریان بررسی پرونده یک شبکه کلاهبرداری میلیاردی به ماموران آگاهی این شهرستان پیشنهاد شد. 

جوان آنلاین: سردار «علی محمدی» روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سرکرده این شبکه کلاهبرداری در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی مراغه هم پس از اخذ نیابت قضائی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
ماموران پلیس مراغه رشوه دلار و سکه را رد کردند

به گزارش ایرنا، به گفته وی متهم در همان لحظه دستگیری و برای رهایی از دست ماموران پلیس آگاهی مراغه، پرداخت این تعداد سکه و دلار را به عنوان رشوه پیشنهاد داده بود.

سردار «محمدی» ادامه داد: ماموران وظیفه‌شناس نیز ضمن امتناع از قبول رشوه و در کمال صحت و درستی، وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و به پرونده ضمیمه کردند و متهم را جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل دادند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی از جمله شاخص‌های آشکار پلیس اسلامی است، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقای صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته، از این مدافعان امنیت قدردانی شد.

صداقت، قابل اعتماد بودن، مسئولیت‌پذیری و آگاهی اجتماعی نخستین شاخص برای استخدام در نیروی انتظامی به شمار می‌رود و رد رشوه توسط ماموران پلیس مراغه نیز محصول انتخاب‌های درست و استخدام‌های اصولی است.

برچسب ها: رشوه ، دلار ، سکه ، پلیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار