کد خبر: 1221196
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات معلمان از جمله ۳ ماه حق‌التدریس معلمان خبر داد.

جوان آنلاین: علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات معلمان گفت: حق التدریس معلمان از مهر تا به امروز پرداخت نشده است، اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس تا پایان آذرماه را دریافت کردیم که به زودی و قبل از پایان اسفند ماه به حساب معلمان واریز می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: رقم مطالبات سه ماه حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته ۱۷۱۷ میلیارد تومان است همچنین دو ماه از حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شده و حقوق آذر و دی ماه آن‌ها به‌زودی و با پرداخت مطالبات مربوط به ساعات حق‌التدریس معلمان واریز می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: تلاش ما پرداخت مطالبات معلمان قبل از پایان سال ۱۴۰۲ است، اما اگر به دلایلی در استانی این کار انجام نشد، حداکثر تا ۶ فروردین‌ماه این واریز خواهد شد.

فرهادی گفت: در برخی مدارس دو شیفته، مدیران و معاونان شیفت صبح در شیفت عصر نیز فعالیت می‌کنند و معوقات این افراد نیز پرداخت می‌شود.

وی درباره سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی گفت: آموزش و پرورش باید مبلغی را به صندوق بازنشستگی تحت عنوان سنوات ارفاقی پرداخت کند و در این زمینه تاخیر داشتیم برای این نیز تامین‌اعتبار و واریز انجام می‌شود‌

وی اظهار کرد: حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا نیز از دیگر معوقات است که احصاء شد؛ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که در هفته اول فروردین تخصیص آن را دریافت و پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های فوت و ازدواج نیز هزینه‌های دیگری است که قبل‌تر باید پرداخت می‌شد، اما از سال‌های قبل مانده است و از سال ۹۹ و ۴۰۰ بواسطه این امور بدهی داریم که این نیز یکجا قبل از عید تسویه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار