کد خبر: 1221238
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه سال جاری تعداد زیادی از سارقان با پابند الکترونیک رصد شدند، می‌گوید سال بعد به حکم قانون با کسانی که جرم خشن داشته باشند مانند اراذل و اوباش برخورد می‌شود.

جوان آنلاین: سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی 1403 که در میدان آزادی تهران انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبیعی است که در نوروز و سفرهای نوروزی برای رسیدن به دید و بازدید و آمادگی برای اینکه سال جدید توأم با حلاوت و شیرینی بیشتر باشد جاده‌ها و شهرها مملو از مسافر خواهد بود.

به گزارش فارس، وی افزود: فرزندان مردم عزیز در انتظامی کشور از مرز تا شهرها، روستاها، خیابان ها و جاده‌ها در خدمت مردم هستند و پایش و رصد مرز افزایش پیدا کرده و بیش از ۸۰ هزار نیرو به کار گرفته شده تا در حوزه ترافیکی و انتظامی خدمات شایسته ای داشته باشند.

سردار رادان با بیان اینکه در شهرهای مسافرفرست و مسافرپذیر گشت‌های یگان و کلانتری از وسعت بیشتری برای خدمات به مردم حضور پیدا می‌کنند، اضافه کرد: از مردم می خواهیم شتاب در سفر را انتخاب نکنند و در جاده‌های سفر از زیبایی مسیر استفاده کنند و شتاب نداشته باشند تا خدایی نکرده با حوادث ناگواری مواجه نشوند.

فرمانده کل انتظامی کشور به مردم توصیه کرد: هنگام خروج از منزل برای سفر، وسایل گرانقیمت را در جایی امن قرار دهند و یا به افراد حاضر در منزل بسپارند.

وی با بیان اینکه در شرق و غرب تهران چند هزار گشت اضافه از روزمره در خدمت مردم هستند تا آرامش و امنیت را در بهار قرآن و طبیعت تأمین کنند، خاطرنشان کرد: فرزندان انتظامی در این مرز و بوم با آماده باش کامل در خدمت مردم هستند، باشد که سال خوبی رقم بزنیم.

سردار رادان در ارتباط با سوال خبرنگاری در رابطه با دوربین البسه پلیس، گفت: در صورتی که بودجه در اختیار ما قرار بگیرد زیرساخت فناوری و اطلاعات آمادگی دارد تا دوربین‌های آنلاین و آفلاین در اختیار باشد هرچقدر تجهیزات افزایش پیدا کند سطح تزاحم با مردم کاهش و هوشیاری و آمادگی دیجیتالی پلیس افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با نقش دانش آموزان در کمک به پلیس اظهار داشت: یکی از همراهان جدی انتظامی دانش‌آموزان هستند و در عرصه جدید ظهور و بروز داشتند؛ به اعتقاد من دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان، پلیس های جوان در کنار خانواده هستند که می‌توانند تذکرات پلیسی را به خانواده خود بدهند.

وی گفت: واقعیت تلخ این است که به دلایل مختلف افرادی سرقت را پیشه کرده اند و برای اینکه از این مرام و مسلک دور شوند در سال جاری تعداد زیادی از این مجرمان با پابند الکترونیکی تحت کنترل هستند و رصد می شوند و نکته بعدی اینکه در سال بعد به حکم قانون کسانی که جرم خشن داشته باشند مانند اراذل و اوباش با آنها برخورد می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار