کد خبر: 1221270
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
حسین کنعانی مقدم، نائب رئیس خانه احزاب گفت: به جهت جنایات رژیم صهیونیستی، تمام صفات رذیله‌ای که ممکن است به یک کشور داده شود، به رژیم صهیونیستی نسبت داده شده است؛ در رسانه‌ها، یک دایره المعارفی از این صفات شکل گرفته و این رژیم را با هرچه صفات پست و رذیله است، می‌شناسند.

جوان آنلاین: حسین کنعانی مقدم، نایب رئیس خانه احزاب ایران، با اشاره به مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین به مدت بیش از ۵ ماه، گفت: مردم فلسطین نشان دادند که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، نژاد پرستی، قتل و غارت و جنایات جنگی آن‌ها مقاوم، پایدار و ایستاده‌اند و با قدرت به مقاومت خودشان ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد‌: آنچه که ما از برآورد‌های میدانی داریم، این است که حماس، جهاد اسلامی و گردان‌های قسام هر روز تلفات سنگین و مهلکی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد می‌کنند و آمار‌ها نشان می‌دهند که ارتش صهیونیستی، در هیچ یک از جنگ‌هایش، از جنگ‌های اعراب و اسرائیل تاکنون، به این شدت و حدت دچار تلفات و آسیب نشده است.

نایب رئیس خانه احزاب افزود: رهبران حماس و دیگر جنبش‌های اسلامی در جلساتی که با آن‌ها داشتیم، اعلام کردند که در یک فاز جدید، وارد طوفان رمضان خواهند شد، و در این طوفان رمضان، در بخش عمده‌ای از کرانه باختری و اراضی ١٩۴٨، گروه‌های فلسطینی وارد عملیات می‌شوند و یک جنبش جهانی را در رابطه با حمایت از مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، چه از نظر بایکوت اقتصادی، چه بایکوت سیاسی و قطع روابط، و یا تظاهرات و اعتصابات، دنبال خواهند کرد.

کنعانی مقدم تصریح کرد: همه این موارد، نشان می‌دهند که رژیم صهیونیستی، به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و در خیلی از موارد، ناچار به عقب نشینی از آن اهداف سیاسی و یا نظامی خود شده است.

نائب رئیس خانه احزاب ضمن تاکید بر این نکته که قطعاً پیروز میدان، مردم فلسطین هستند، بیان داشت: این روندی که در حال پیشروی است، برای جهانیان این موضوع را ثابت کرده که رژیم صهیونیستی، یک رژیم جنایتکار جنگی است و قاعدتاً، محدودیت‌ها و مجازات‌های خاصی در صحنه بین‌المللی بر علیه‌اش اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: باید دید که در این طوفان رمضان آنچه که در آستین مردم فلسطین و مقاومت است، چگونه بیرون خواهد آمد؛ که پیش بینی‌ها، از سقوط دولت نتانیاهو خبر می‌دهند.

نایب رئیس خانه احزاب ایران، در توضیح نقش آفرینی مقاومت قهرمانانه فلسطینیان در تغییر نگرش جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی گفت: تمام رسانه‌های وابسته به صهیونیسم و استکبار، سال‌ها است که با مظلوم نمایی‌هایی که انجام می‌دهند، در تلاش‌اند تا رژیم صهیونیستی را به عنوان قربانی هلوکاست معرفی کرده و مورد حمایت قرار دهند، اما از زمانی که طوفان الاقصی آغاز شده است، ما شاهد یک چرخش جدی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

کنعانی مقدم تصریح کرد: در این مدت، تمام صفات رذیله‌ای که ممکن است به یک کشور داده شود، به رژیم صهیونیستی نسبت داده شده است؛ در رسانه‌ها، یک دایره المعارفی از این صفات در خصوص رژیم صهیونیستی شکل گرفته و این رژیم را با هرچه صفات پست و رذیله است، می‌شناسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار