کد خبر: 1221321
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
سناتور ارشد آمریکایی خواستار توقف ارسال سلاح به اسرائیل شد و تاکید کرد که واشنگتن حتی یک پنی هم نباید به ماشین جنگی نتانیاهو بدهد.

جوان آنلاین: سناتور ارشد آمریکایی برنی سندرز از رای پارلمان کانادا در جلوگیری از ارسال سلاح به اسرائیل تمجید کرد و خواستار اقدام مشابه آمریکا در این زمینه شد. این سناتور ارشد آمریکایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، پارلمان کانادا به توقف ارسال سلاح به اسرائیل رای داد. آن‌ها کاری کاملا درست انجام دادند. وی در ادامه افزود، با توجه به وضعیت وحشتناک غزه از جمله قحطی و گرسنگی، ایالات متحده حتی یک پنی هم نباید به ماشین جنگی نتانیاهو پول بدهد.

سندرز پیش از این بار‌ها با متهم کردن آمریکا به همدستی با تل آویو در کشتار مردم غزه خواستار توقف ارسال تسلیحات از سوی واشنگتن به رژیم صهیونیستی شده است. وی گفته بود، ما جنگ غزه را تأمین مالی می‌کنیم پس این جنگ آمریکا نیز هست و ما همدست آن‌ها هستیم. رئیس جمهور جو بایدن می‌گوید آنچه در غزه اتفاق می‌افتد باید متوقف شود، پس چرا ما قوانینی را در نظر می‌گیریم که میلیارد‌ها دلار را در اختیار ماشین جنگی اسرائیل قرار دهد؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار