کد خبر: 1223855
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
تبلیغ
یکی از مناسبت‌هایی که می‌توانید برای خرید هدیه سازمانی انتخاب کنید، بازنشسته شدن همکاران است. در قانون کار هر یک از افراد پس از گذشت چند سال از کارشان بازنشسته می‌شوند و دیگر در محل کار اصلی حضور پیدا نخواهند کرد.

یکی از مناسبت‌هایی که می‌توانید برای خرید هدیه سازمانی انتخاب کنید، بازنشسته شدن همکاران است. در قانون کار هر یک از افراد پس از گذشت چند سال از کارشان بازنشسته می‌شوند و دیگر در محل کار اصلی حضور پیدا نخواهند کرد. به پاس قدردانی و تشکر از زحمات این همکاران، می‌توان اقدام به خرید هدیه مناسب برای آن‌ها کرد. هدایای زیادی در بازار موجودند که می‌توانند به عنوان یک هدیه عالی برای همکار بازنشسته انتخاب شوند؛ اما اینکه با توجه به بودجه خود چه هدیه‌ای را برای بازنشستگان بخرید، بسیار مهم است.

هدیه سازمانی مناسب برای بازنشسته‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

هدیه‌های سازمانی جزء هدایایی هستند که می‌توانند به صورت درون سازمانی یا برون سازمانی مورد استفاده قرار گیرند. زمانی که یکی از کارکنان یک شرکت بازنشسته می‌شود، باید مدیر سازمان به پاس احترام و قدردانی از تلاش‌های چندین ساله افراد به بازنشسته‌ها یک هدیه مناسب بدهد. هدایای متنوعی در بازار موجودند که می‌توانند به عنوان هدیه برای بازنشسته‌ها خریداری شوند؛ اما یک هدیه مناسب همکار بازنشسته باید خصوصیات زیر را داشته باشد. از این رو شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به خرید هدیه برای بازنشسته‌ها دارند، می‌توانند به ویژگی‌های زیر توجه داشته باشند.

هدیه سازمانی مناسب برای بازنشسته‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ماندگار و با دوام

ماندگاری و دوام هدیه سازمانی برای همکار بازنشسته بسیار مهم است. بازنشستگان مدت‌ها در یک محیط کار کرده‌اند و قطعا علاقه مند به گرفتن یک هدیه ماندگار از آن شرکت هستند. بنابراین، یک هدیه مناسب همکار بازنشسته باید حداقل چندین سال ماندگار باشد. به طور مثال خرید یک پک هدیه حاوی خوراکی برای بازنشسته‌ها چندان معقول نیست. چرا که این هدیه خیلی سریع تمام می‌شود و در ذهن بازنشستگان باقی نخواهد ماند.

قیمت مناسب

هر ساله کارمندان مختلفی در یک سازمان بازنشسته می‌شوند. برای اینکه بتوان به همه این کارمندان هدیه تهیه کرد، باید قیمت هدیه سازمانی نیز مناسب باشد. بنابراین در کنار اینکه هدایای سازمانی باید ارزش مادی بالایی داشته باشند، باید با قیمت مناسب نیز خریداری شوند.

ارزش مادی و معنوی بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدیه سازمانی مناسب برای بازنشسته‌ها، ارزش مادی و معنوی بالا است. به هر حال بازنشسته‌ها چندین سال است که تجربه کار دارند و با یک هدیه ارزان قیمت نمی‌توان آن‌ها را خوشحال کرد. حتی خرید یک هدیه نامناسب برای بازنشسته‌ها می‌تواند به عنوان یک بی احترامی نیز تلقی شود. از این رو هدیه‌ای که به عنوان هدیه برای بازنشسته‌ها خریداری می‌شود، باید ارزش مادی و معنوی بالایی داشته باشد.

هدیه سازمانی مناسب برای بازنشسته‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پیشنهادات عالی برای هدیه مناسب همکار بازنشسته

عده‌ای تصور می‌کنند که هدیه سازمانی فقط به هدیه‌ای گفته می‌شود که از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها به کارمندان سایر شرکت‌ها اهدا می‌شود. اما واقعیت این است که این هدایا می‌توانند به صورت درون سازمانی نیز انتخاب شوند. پیشنهادات مختلفی برای هدیه مناسب همکار بازنشسته وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک هدیه شرکتی و سازمانی انتخاب کنید. در ادامه به چند نمونه از محصولات مناسب برای هدیه شرکتی مناسب همکار بازنشسته اشاره می‌کنیم.

  • خودکار ورق طلا

اگرچه همکاران بازنشسته از دیگر در شرکت‌ها و سازمان‌ها کار نمی‌کنند، اما این باعث نمی‌شود که آن‌ها نیازی به یک قلم جذاب نداشته باشند. به عنوان یک هدیه سازمانی برای همکاران بازنشسته می‌توانید خودکار ورق طلا را انتخاب کنید. این خودکارها یک وسیله یادگاری از سوی سازمان مد نظر هستند. از این رو انتخاب ان‌ها به عنوان یک هدیه مناسب به همکار بازنشسته مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد.

  • انواع تابلو طلا

تابلوهای صنایع دستی یکی از بهترین پیشنهادات برای خرید هدیه سازمانی هستند. می‌توانید با خرید انواع تابلو طلا 24 عیار، یک هدیه منحصر به فرد را به همکاران بازنشسته بدهید و آن‌ها را خوشحال کنید. تابلوهای ورق طلا ظاهر جذاب، کیفیت بالا و البته ارزش مادی خوبی دارند. از این رو برخلاف هدایای ارزان قیمت که جذابیت چندان برای همکاران بازنشسته ندارند، این تابلوها بسیار ارزشمند و ماندگار نیز هستند.

 

هدیه سازمانی برای همکار بازنشسته چی بخریم؟ + 3 پیشنهاد عالی

 

  • ساعت رومیزی ورق طلا

یکی از بهترین پیشنهادات برای هدیه سازمانی همکاران بازنشسته، ساعت رومیزی ورق طلا است. ساعت‌های رومیزی می‌توانند به عنوان یک وسیله کاربردی روی میز منزل بازنشسته‌ها استفاده شوند. می‌توان روی این ساعت‌ها یک شعر کوتاه نوشت تا کاربرد این ساعت‌ها چندین برابر بهتر شود. درج نام و لوگوی سازمان نیز روی این ساعت‌ها باعث می‌شود تا همیشه در ذهن همکاران بازنشسته ماندگار بمانند.

سفارش هدیه برای همکار بازنشسته از گروه هنری دانژه

یک هدیه ایده آل برای تقدیم کردن به همکار بازنشسته باید ماندگار، با ارزش مادی بالا و البته قیمت مناسب باشد. همه این خصوصیات در محصولات مختلف موجود در بازار، وجود ندارند. همین موضوع سفارش هدیه‌های سازمانی را کمی سخت‌تر کرده است. گروه هنری دانژه با تخصص چندین ساله خود، امکان دریافت سفارش اختصاصی هدایای سازمانی را برای ساخت این هدایا با بهترین کیفیت فراهم کرده است. تمامی محصولات سازمانی موجود در این سایت با ورق طلای 24 عیار ساخته می‌شوند و جنس و کیفیت بسیار مرغوبی دارند. برای سفارش هدیه سازمانی از گروه هنری دانژه می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

برچسب ها: دانژه ، جامعه هنری ، هدیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار