کد خبر: 1224542
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب که عمدتاً مربوط به برخورد با مصادیق کشف حجاب می‌شود از روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه شروع شد. اجرای این طرح که به مرگ مهسا امینی پیوند زده می‌شود بار دیگر هجمه رسانه‌های معاند را به همراه داشته است.

جوان آنلاین: انتشار خبر مجرم معروف به «سعید بی‌ناموس»، همان شروری که پس از دستگیری با خوردن قرص فوت شده نشان می‌دهد معاندان از هر دستاویزی برای حمله به طرح حجاب استفاده می‌کنند. 
طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب که عمدتاً مربوط به برخورد با مصادیق کشف حجاب می‌شود از روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه شروع شد. اجرای این طرح که به مرگ مهسا امینی پیوند زده می‌شود بار دیگر هجمه رسانه‌های معاند را به همراه داشته است. انتشار مدام کلیپ‌های استقرار پلیس در نقاط مختلف شهر و اقدام‌های عملی پلیس با تحلیل‌های بسیاری برای گسترش بی‌حجابی دنبال می‌شود. این رسانه‌ها از زمان اجرای طرح مترصد فرصتی بوده و هستند که اتفاق مشابهی با مرگ مهسا در بازداشتگاه پلیس روی دهد تا با دستمایه قرار دادن آن بتوانند زمینه‌های لازم برای برافروختن آتش فتنه‌ای دیگر را فراهم کنند. معاندان حتی از مرگ یکی از اشرار در بازداشت پلیس نهایت استفاده را برده‌اند، تا جایی که مرگ این گولاخ شرور و متجاوز به نوامیس را به طرح حوزه حجاب پیوند زدند و مدعی شدند یکی از دخترانی که در جریان این طرح بازداشت و به بازداشتگاه معروف به «وزرا» منتقل شده، فوت کرده است. بازداشتگاه وزرا همان جایی است که پیشتر پذیرای زنان و دختران بازداشت شده بود، اما از سال قبل این محل به محلی برای بازداشت اوباش تهران تبدیل شده است. فردی هم که رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند آن را دختر معرفی کنند، به «سعید بی‌ناموس» معروف است که به اتهام تعرض به نوامیس مردم و ایجاد اخلال در نظم ناشی از عربده‌کشی بازداشت شده بود. وقتی خبر رسید این فرد به دلیل مصرف قرص دچار مسمومیت شده به مرکز درمانی منتقل شد، اما تلاش برای نجات او ثمری نداشت و فوت شد. فیلمی که از متهم، معروف به سعید بی‌ناموس همراه یکی از دوستانش منتشر شده، حکایت از این دارد که متهمان شبانه در حال شکستن شیشه‌های خودرو‌های پارک شده مردم هستند. 
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ درباره مرگ شرور معروف به «سعید بی‌ناموس» می‌گوید: همزمان با تحویل سال نو، دو نفر از اوباش وارد یکی از محله‌های شهر می‌شوند و شروع به تخریب خودرو‌ها می‌کنند. همزمان با حضور پلیس مشخص می‌شود متهمان از محل گریخته‌اند که تحقیقات برای بازداشت آن‌ها به جریان می‌افتد. ۱۰ روز بعد از حادثه مخفیگاه یکی از متهمان- سعید بی‌ناموس- در شرق تهران شناسایی و زمانی که پلیس در محل حاضر می‌شود، متهم مقابل پلیس مقاومت می‌کند که مأموران با به کار‌گیری قانون استفاده از سلاح تیراندازی می‌کنند و او را در حالی که از ناحیه مچ پا زخمی شده است، بازداشت می‌کنند و به بیمارستانی در شمال تهران منتقل می‌شود.»
سرهنگ راستی درباره اقدام‌های درمانی روی متهم نیز خاطرنشان می‌کند: «بعد از انجام اقدام‌های اولیه درمانی، متهم به بیمارستان فراجا منتقل می‌شود و خانواده‌اش هم در بیمارستان حاضر می‌شوند و پس از کامل شدن اقدام‌های درمانی، متهم به زندان تهران بزرگ منتقل می‌شود.»
سرهنگ راستی درباره نحوه فوت متهم می‌گوید: «مطابق رویه قانونی پس از بازداشت، متهم باید برای بازسازی صحنه جرم و تحقیق درباره همدست او از زندان منتقل می‌شد برای همین مأموران بدرقه برای انتقال متهم به زندان مراجعه می‌کنند. در جریان انتقال متهم مشخص شد او قرص‌هایی را که در گچ پایش پنهان کرده بود مصرف کرده است، برای همین دچار افت هوشیاری شد و بعد از انتقال به مرکز درمانی جانش را از دست داد.»
سرهنگ راستی تأکید می‌کند مقری که در خیابان وزرا قرار دارد مربوط به مبارزه با اراذل و اوباش و جرائم خشن تهران است.
پلیس تهران در توضیح مرگ این شرور گفته است: متهم که یکی از اوباش سطح یک تهران بود ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیت نوامیس، عربده‌کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و توزیع مواد مخدر را داشت که بازداشت و به زندان منتقل شد.

برچسب ها: پلیس ، مهسا امینی ، حجاب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار