کد خبر: 1225915
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
«حذف ژاپن» شگفتی جام‌ملت‌ها نیست!
وحید شمسایی، سرمربی تیم‌ملی ضمن انتقاد از کفپوش نامناسب سالن به پیشرفت تیم‌های حاضر در رقابت‌ها اشاره کرد: «به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام‌جهانی بود دست پیدا کردیم
اشرف رامین

جوان آنلاین: غلبه بر قرقیزستان، ایران را به نیمه‌نهایی جام‌ملت‌های فوتسال آسیا رساند و بلیت جام‌جهانی ازبکستان نیز برای‌مان رزرو شد. تیم‌ملی فوتسال کشورمان دیروز در بانکوک آره‌نا چهارمین دیدار خود را در جام ملت‌ها برگزار کرد و با پیروزی پرگل ۶ بر یک برابر شگفتی‌ساز رقابت‌ها، به جمع چهار تیم برتر قاره‌کهن پیوست. شاگردان وحید شمسایی می‌دانستند رویارویی با قرقیز‌ها آسان نیست، این تیم ژاپن را شکست داد و یکی از عوامل حذف سامورایی‌ها از جام بود، اما زور این تیم نیز به ایران نرسید. سفیدپوشان در بازی دیروز فرصت زیادی به قرقیزستان ندادند و با زدن شش گل مسیرشان را به نیمه‌نهایی هموار ساختند. علی‌اصغر حسن‌زاده، مهدی کریمی (دو گل)، سعید احمدعباسی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گلزنان ما در جدال با قرقیزستان بودند. کاپیتان حسن‌زاده عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. 
وحید شمسایی، سرمربی تیم‌ملی ضمن انتقاد از کفپوش نامناسب سالن به پیشرفت تیم‌های حاضر در رقابت‌ها اشاره کرد: «به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام‌جهانی بود دست پیدا کردیم. ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین در این سالن داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است. در نیمه اول با توجه به شرایط هدف‌مان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم کار را تمام کنند و خوشحالم که به بهترین نحو ممکن مأموریت‌شان را انجام دادند. برخلاف برخی از دوستان معتقدم حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست. چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود. به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.»
علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم‌ملی نیز قهرمانی را هدف اصلی عنوان کرد: «در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم با یک نتیجه خوب همراه بود. برای هدف‌های بزرگ‌تری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام‌جهانی قطعی شد.» با صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها جواز حضور ایران در جام‌جهانی صادر شد. ایران در ۱۶ دوره متوالی به نیمه‌نهایی رسیده و در میان چهار تیم برتر این دوره تنها تیم کشورمان است که تجربه قهرمانی دارد. تیم‌ملی عصر فردا (۱۷:۳۰) به مصاف برنده دیدار ازبکستان- ویتنام می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار