کد خبر: 1226516
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مترجم: شیوا نوروزی

جوان آنلاین: لیورپول یک فرصت دیگر برای نزدیک شدن به صدر جدول را با تساوی برابر وستهام از دست داد. قرمز‌ها بعد از گلزنی جردن بوون در نیمه اول انگیزه اندک خود را از دست دادند. هرچند تیم یورگن کلوپ در نیمه دوم با گلزنی رابرتسون و آرئولا تا آستانه پیروزی پیش رفت، اما مثل بازی‌های قبلی لیورپول نتوانست برتری خود را حفظ کند. از دست دادن نتیجه به کنار، درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ، تیم را بیش از پیش تحت فشار قرار داده است. توقف مقابل وستهام در حساس‌ترین روز‌های لیگ جزیره، قرمز‌ها را در رده سوم نگه داشت و اختلاف امتیاز با آرسنال و من‌سیتی را افزایش داد. 
سرمربی بعد از این ناکامی، امتیاز‌های از دست رفته را ناامیدکننده خواند: «خیلی به قهرمانی فکر نمی‌کنم. قبلاً هم گفته بودم به همه امتیازات نیاز داریم. متأسفانه نتوانستیم وستهام را ببریم. البته جایگاهمان تغییری نکرد. از پیشرفت سیتی و آرسنال ناراحت نیستم و ترجیح می‌دهم روی بازی تیمم متمرکز باشم.» 
جدال لفظی ستاره با سرمربی جنجال دیگری است که دامن لیورپول را گرفته است. همه دیدند محمد صلاح در کنار زمین با کلوپ جر‌و‌بحث می‌کند. در واقع صلاح به صحبت‌های سرمربی واکنش نشان می‌دهد. در این بحث داروین نونیز به موقع پادرمیانی کرد و اجازه جدی شدن ماجرا را نداد. مهاجم تیم بعد از بازی نیز ترجیح داد به جای روبه‌رو شدن با سرمربی راهی رختکن شود. در این ماجرا آلن شیرر معروف حق را به محمد صلاح داده است. 
شیرر که حالا کارشناس برنامه‌های تلویزیونی هم هست با جانبداری از مهاجم لیورپول گفت: «ما نمی‌دانیم یورگن کلوپ دقیقاً به بازیکن چه گفته و مشخص است جمله‌ای گفته که خشم صلاح را برانگیخته است. از طرفی صلاح از نیمکت‌نشینی ناراحت بود و تحمل آن را نداشت که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود. البته مهاجم مصری عملکردش نسبت به گذشته افت کرده است. خوشبختانه صلاح بعد از بازی تصمیم درستی گرفت و بعد از تشکر کردن از هواداران، یک‌راست راهی رختکن شد. با توجه به سابقه این بازیکن در لیورپول و تعداد دفعاتی که تیم با گل‌های او سربلند از زمین بیرون آمده، می‌توان ناراحتی صلاح را درک کرد. هر کس دیگری هم جای او بود عصبانی می‌شد.» 
پیتر کروچ، مهاجم سابق لیورپول هم حق را به صلاح داده و از او حمایت کرده است: «احساس خوبی ندارم و نمی‌توانم دقیق بگویم چه حرف‌هایی بین صلاح و کلوپ رد و بدل شد. چنین اتفاقی اصلاً برای باشگاه خوب نیست. طرف حسابمان بازیکنی است که در اغلب بازی‌های لیورپول ترکیب اصلی را تشکیل داده و نیمکت‌نشین بودن او را عصبانی کرده است. هیچ بازیکنی در سطح او از چنین شرایطی خوشحال نمی‌شود. هیچ‌کس دوست نداشت شاهد جدال لفظی سرمربی و بازیکن کلیدی لیورپول باشد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار