کد خبر: 501297
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
انتشار فيلم زورگيري متهمان در فضاي سايبري باعث وحشت عمومي شده بود
در اين تصاوير مشاهده مي‌شود كه چهار زورگير با دو موتو‌سيكلت در روز روشن و مقابل چشمان شهروندان به يك مرد جوان حمله مي‌كنند. سارقان با تهديد قمه، مالباخته را مجبور مي‌كنند تا كيف و كت خودش را تحويل بدهد، اما او مقاومت مي‌كند و يكي از زورگيرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهاني يك ضربه قمه، صورت او را مضروب مي‌كند تا نتواند تعقيب‌شان كند. 
سپس هر چهار سارق از صحنه وقوع جرم مي‌گريزند. با وجود اينكه خودروهاي عبوري شاهد اين صحنه هستند، اما يكي از موتورسوارها كه ماسك به چهره دارد، آنها را با لگد و فرياد تهديد مي‌كند تا از آنجا دور شوند. 

براي مشاهده فيلم كليك كنيد...

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ درباره دستگيري چهار متهم به خبرنگارما گفت: يازدهم آذر مرد جواني در حالي كه به شدت زخمي شده بود، خود را به مأموران پليس رساند و گفت امروز به يكي از بانك‌ها رفته بودم اما به محض اينكه از بانك بيرون آمدم، چهار زورگير كه سوار بر دو موتور بودند با چاقو و قمه به من حمله كردند و هر‌چه همراهم بود به سرقت بردند. آنها پس از ضرب و شتم لباس‌هايم را درآوردند و با خود بردند.
بعد از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس آگاهي به كمك مالباخته صورت متهمان را چهره‌نگاري و يكي از متهمان به نام مهدي معروف به «خرچنگ» را شناسايي كردند. مأموران پنج روز بعد از حادثه او را در يك قهوه‌خانه در خيابان ۱۷ شهريور دستگير كردند.
متهم در جريان بازجويي‌ها به جرم خودش با همدستي سه نفر از دوستانش به اسامي ميلاد، مهرداد و عليرضا اعتراف كرد.
همزمان با اعتراف متهم، كارآگاهان به بررسي سوابق سه همدست وي پرداختند و موفق شدند عليرضا را در محدوده يوسف آباد شناسايي و دستگير كنند. متهم پس از دستگيري در اعترافاتش نشاني مخفيگاه ميلاد و مهرداد را نيز به مأموران داد و بدين ترتيب دو همدست ديگر آنها هم در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند. هر سه متهم در جريان بازجويي‌ها اعتراف كردند به سركردگي مهدي معروف به خرچنگ زورگيري مي‌كردند. اين چهار متهم كه دو نفر از آنها برادر هستند به چند مورد سرقت ديگر نيز به اين شيوه اعتراف كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار