کد خبر: 611836
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
در ادامه برنامه‌های دهه کرامت انجام می‌شود
امروز با ورود به پنجمین روز از دهه کرامت، برنامه‌های روز دوم جشنواره زیر سایه خورشید آغاز شد و خادمان رضوی این بار شهرستان‌های خاتم و بهاباد را زیر سایه خورشید خواهند گرفت.
 
 

 روز گذشته هفت خادم رضوی به استان یزد سفر کردند تا برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید را در شهرستان‌های مختلف این استان اجرا کنند.

پس از آنکه خادمان رضوی در امامزاده سید جعفر (ع) یزد حضور یافتند و پرچم رضوی را به اهتزاز درآوردند، به شهرستان اردکان سفر کردند و با دیدار خانواده شهدا و بازدید از زندان اردکان و بیمارستان ضیائی، نخستین روز این جشنواره را به پایان رساندند.

اما امروز، چهارشنبه، بیستم شهریور ماه و پنجمین روز از دهه کرامت، با سفر خادمان رضوی به شهرستان‌های بهاباد و خاتم آغاز شد.

خادمان حرم رضوی امروز در قالب گروه‌های سه و چهار نفره برای برگزاری برنامه‌های گوناگون به دو شهرستان بهاباد و خاتم عزیمت کردند.

سفیران حرم امام رضا (ع)، در شهرستان بهاباد مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند و پس از آن با امام جمعه این شهرستان دیدار خواهند کرد.

غبارروبی گلزار شهدا، زیارت امامزاده ملاعبدالله، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشن زیر سایه خورشید از برنامه‌های امروز خادمان رضوی در شهرستان بهاباد است.

نظیر این برنامه‌ها در دومین روز از جشنواره رضوی در شهرستان خاتم نیز اجرا خواهد شد.

خادمان رضوی امروز با خانواده شهدای خاتم و مددجویان این شهرستان دیدار می‌کنند و جشن زیر سایه خورشید را با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار می‌کنند.

برنامه اصلی خادمان رضوی روز پنج‌شنبه 21 شهریور ماه جاری در آستانه مقدس امامزاده جعفر (ع) با قرائت دعای کمیل و زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان رضوی برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار