کد خبر: 919732
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون شایعات مطرح شده درباره گرانی و یا کمبود بنزین توضیحاتی را ارائه کرد.
جوان آنلاین: از ابتدای هفته شایعه کمبود بنزین و گرانی حامل‌های سوخت در فضای مجازی منتشر شد و باعث شد صفوف طولانی نزدیک پمپ‌های بنزین در شهر‌های شمالی و بخصوص در گیلان تشکیل شود.

توضیحات وزارت نفت درباره شایعه گرانی و کمبود بنزین

بخشی از این کمبود بنزین به دلیل افزایش سفر به شهر‌های شمالی به دلیل گرمای طاقت فرسای سایر شهر‌ها بوده است و بخش دیگر آن به دلیل مطرح شدن بحث الزامی شدن کارت سوخت و شایعه دو نرخی شدن قیمت بنزین بوده است.

سید محمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با رادیو عنوان کرد: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور بی اساس است.

وی افزود: اگر بحثی در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی در میان باشد وزارت نفت به ویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابتدا به ساکن موضوع را اطلاع رسانی و با مردم در میان خواهد گذاشت و هیچ وقت نبوده دولتمردان پنهانی و به دور از چشم مردم بخواهند کاری انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ منابع ارزی و انرژی در مملکت وجود ندارد، افزود: هم اکنون وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی از قبیل: بنزین، نفتگاز و نظایر این از شرایط بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

علیرضا رجب‌پور مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم در این باره گفت: تعطیلی جایگاه‌ها صحت ندارد و فعلا برنامه‌ای برای دو نرخی شدن بنزین وجود ندارد و در صورت تغییرات، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
چه خوب شد گفتید یعنی میشود پنهانی وبدون اطلاع مردم قیمت بنزین زیاد شود ؟!
مازندرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
تا نباشد چیزی مسولین نگویند چیزی.. سالی که نکوست ا ز بهارش پیداست . .هجوم چلچله در هوا نشانی خراب شدن هواا ست...گریه وشیون صبح بچه از خبسس کردن جابش از ترس پدر ومادر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار