کد خبر: 930056
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
طی پیامی؛
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به جهت انعکاس شایسته و مناسب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج از رسانه ها تشکر کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی از تمامی رسانه ها به پاس انعکاس گسترده و مناسب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص)2 سپاسگزاری کرد.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشکوه و یکصد هزار نفری بسیجیان ولایتمدار در رزمایش خدمت بسیج نشان دهنده عظمت، اقتدار، انسجام و امید ملت شریف ایران با وجود تمامی مشکلات اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان بود که با خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری در مسیر انقلابی گری و خدمت بی منت برگزار شد.

رزمایش بی نظیری که بذر امیدواری در دل دوستداران انقلاب اسلامی کاشت و برای دشمنان نظام  به‌ویژه استکبار جهانی یاس و نا امیدی در بر داشت.

 رزمایش خدمت بسیج تجلی اقتدار قدرت،تقویت روحیه بالندگی، امید و آموزش خاص بسیجیان برای دفاع از انقلاب در عرصه‌های گوناگون دشمن ستیزی بود.

قطعا این همه توفیقات و  انعکاس توانمندی های این رزمایش و خدمات بسیجیان وهمچنین تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، مرهون تلاش‌ها و همت والای اصحاب رسانه بود که برخی با حضور در مناطق عملیاتی رزمایش و بعضی در اردوهای جهادی این نقش موثر و بی نظیر را ایفا نمودند.

سازمان بسیج مستضعفین بر خود فرض می داند از تمام مدیران، سردبیران، دبیران خبری و تولیدی، خبرنگاران و گزارشگران، تصویربرداران و عکاسان رسانه هایی که خود جوش به میدان انتشار فعالیت های بسیجیان گام نهاده و از سر احساس دین و تکلیفی که نسبت به نهاد انقلابی و تشکل مردمی بسیج داشتند به طور ويژه تقدير نمايد.

رحمات واسعه الهی و توفيقات و خدمات ارزنده اهالی فرهيخته و انقلابی رسانه‌ها را در سايه‌سار لايتناهی ولايت از درگاه خداوند سبحان خواستاريم.

 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار