کد خبر: 940711
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچ یک از راه های روستایی آسفالت نشده بود گفت: از 11 هزار کیلومتر راه روستایی در استان در حال حاضر 7500 کیلومتر آسفالت شده است.

 ابوالقاسم سلطانی  در جلسه بررسی وضعیت راه های هشترود اظهار داشت: برنامه ریزی برای آسفالت راه های روستایی انجام شده و طبق زمانبدی آسفالت ریزی می شود.
وی با تایید وضعیت نامناسب راه های روستای هشترود افزود: متاسفانه در گذشته این شهرستان از اعتبارات آسفالت راه روستایی کمتر برخوردار شده که سعی می کنیم این اختلاف را برطرف سازیم.
وی همچنین از عملکرد مدیر شهرستانی اداره راه و شهرسازی در هشترود انتقاد و ان را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان مشکلات بخش راه هشترود را رفع کنیم.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: بیش از30 درصد از راه ‌های آسفالته شهرستان فرسوده است.
امین امینیان با بیان اینکه انتقادات گسترده و به حق مردم در فضای عمومی شهرستان، شبکه‌ های اجتماعی از وضعیت نامناسب راه‌های روستایی و جاده‌ای وجود دارد افزود: متاسفانه شهرستان هشترود بدترین وضعیت راه‌ها را در مقایسه با سایر شهرستان‌ های استان دارد و بیش از 50 درصد راه های روستایی شهرستان فاقد آسفالت بوده و راه های آسفالته هم کیفیت خوبی ندارد.
وی علت این امر را غفلت وزارت راه و شهرسازی و عدم تخصیص منابع برای برای حفظ، نگهداری و اصلاح جاده‌ها عنوان کرد.
وی همچنین با تاکید براینکه در توزیع منابع باید شهرستان‌ های کم برخوردار در اولویت باشند گفت : متاسفانه سهم قیر اختصاص یافته برای شهرستان در سال گذشته تنها 120 تن بود که با آن 2.5 کیلومتر آسفالت ریزی شد.
فرماندار هشترود گفت: به منظور بهسازی راه‌ های روستایی شهرستان دستور کتبی از معاون وزیر راه اخذ شده که امیدواریم هرچه سریع تر عملیاتی شوند.
احداث راه روستایی کماجری - خلیفه‌ کندی، دربند - عرقطو و بیزوجیق - دلوحسن، تکمیل پل قره عورت گنج‌آباد،
بازسازی و احداث پل‌ های آسیب دیده در جریان سیل 95، تعریض جاده دامناب -هشترود، تسطیح و آسفالت ‌ریزی راه روستایی گلوجه - حسن بیگ و پارالار - یهرچی، آسفالت ‌ریزی مسیر 7 کیلومتری کانال سلمان ‌کندی و آسفالت ‌ریزی راه‌ های ارتباطی روستاهای ساری ‌قیه و آغبلاغ حمیدیه و ساماندهی محوطه مسجد جامع هشترود و محوطه مسکن مهر از تصمیمات این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر