کد خبر: 948905
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: احزاب در راستای حفظ منافع ملی و توسعه استان گام بردارند و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند.

به گزارش خبرنگار جوان از سنندج، حسین خوش‌اقبال در اولین جلسه خانه احزاب سیاسی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروزه با توجه به شرایط حاکم بر کشور باید به دنبال خرد جمعی بود و به رای مردم و کارهای حزبی اعتقاد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نتوانسته‌ایم کارهای حزبی را به‌گونه‌ای که شایسته نظام باشد انجام دهیم، افزود: اگر احزاب قوی و تشکل‌های منسجمی داشته باشیم مشکلات مدیریتی در جامعه وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه زمانی که از گروه‌ها و جریانات سیاسی صحبت می‌شود اعتقادی به دیدگاه سیاسی وجود ندارد در حالیکه باید گروه‌های سیاسی مسائل خود را براحتی و در چهارچوب نظام اسلامی بیان کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یادآور شد: معتقدیم احزابی که در جامعه ما شکل گرفته است، امام، رهبری و نظام را قبول دارند اما باید دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات را براساس چهارچوب نظام بیان کنند.

خوش‌اقبال اعلام کرد: نیاز است همه ما در کنار هم حرکت کنیم و علی‌رغم داشتن دیدگاه‌های متفاوت به دنبال توسعه استان باشیم.

وی خواستار بالابردن آستانه تحمل، حوصله و نقدپذیری افراد شد و افزود: اگر مورد نقد قرار گرفتیم باید بدنبال رفع موانع و مشکلات باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با تشکیل خانه احزاب در استان بتوانیم شاهد آینده بهتری برای احزاب و خانه احزاب باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: فعالیت احزاب در چهارچوب قوانین همراه با داشتن رقابت سالم به برگزاری انتخابات مطلوب در جامعه کمک خواهد کرد و احزاب شناسنامه‌دار باید با داشتن برنامه درست در رفع مشکلات سهیم باشند.

خوش‌اقبال اعلام کرد: احزاب باید در راستای حفظ منافع ملی و کمک به توسعه استان تلاش کنند و ما هم از همه جریانات نظام که براساس قانون اساسی کار می‌کنند دفاع می‌کنیم و آنها را محرم نظام می‌دانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر