کد خبر: 978453
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
سرويس ايران جوان آنلاين: بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان به ۳ هزار و ۲۱۲ متقاضی واجد شرایط پرداخت شده است.
هدایت صفری مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان تسهیلات به ۳ هزار و ۲۱۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، تسهیلات کارگشایی و تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن پرداخت شده است. وی با اشاره به برخی فعالیت‌ها و خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زنجان، افزود: دو مؤلفه مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار و باثبات در بین خانواده‌های تحت حمایت استان زنجان است.
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان زنجان با بیان این‌که هدف ما در صندوق امداد ولایت، جذب منابع قرض‌الحسنه و سپرده‌های خیران نیکوکار است، ادامه داد: با مشارکت خیران و سپرده‌گذاران، منابع لازم برای پرداخت تسهیلات آسان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت فراهم شده و این امر زمینه را برای توسعه سنت نیکوی قرض‌الحسنه در جامعه فراهم کرده است.
صفری با بیان این‌که فعالیت‌های این صندوق بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی صورت می‌گیرد، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان به منظور اشتغالزایی بین مددجویان و تحقق شعار سال و رونق تولید از ابتدای سال‌جاری ۲۶۲ فقره تسهیلات اشتغال با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان پرداخت کرده است. وی به تسهیلات کارگشایی پرداخت شده به مددجویان تحت حمایت از طریق این صندوق اشاره کرد و افزود: به منظور رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار و ۳۴۱ فقره تسهیلات کارگشایی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان پرداخت کرده که در رفع نیاز‌های ضروری خانواده‌ها بسیار مؤثر بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار