کد خبر: 981816
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
مسئول فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج خبرداد
مسئول فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: دوره توانمند سازی فعالان فرهنگی با نام دیده بان فرهنک ویژه فعالان فرهنگی شهر کرج برگزار می شود.

روح الله فضلی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید کاری را انجام دهیم که تشکیلاتی و نتیجه بخش باشد.

وی گفت: با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص فرمان هایی که برای بسیج صادر کردند بر آن شدیم دوره ای برای توانمندسازی فعالان فرهنگی داشته باشیم که به نام دیده بان فرهنگ برگزار می شود.

مسئول فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج افزود: این دوره سبک کار تشکیلاتی و فعالیت های فرهنگی را با توجه به سبک و سیاق های جدید تبلیغاتی و فضای فرهنگی مطرح می کند.

این مسئول با اشاره به انتظارات رهبر انقلاب مبنی بر رسیدگی به نظم سازمانی و بحث مدیریت گفت: این دوره با حضور فعالان فرهنگی دریک دوره سه ماهه با اساتید مجرب که تعدادی از آن ها در طرح تبلیغی حضور دارند و اساتید کشوری هم استفاده می شود.

مسئول فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: افتتاح دوره روز پنج شنبه در کانون جوانان بسیج شهید سبحانی است و پنج شنبه و جمعه هر هفته تا پایان سال دوره برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را سبک کار تشکیلاتی عنوان نمود و گفت: جذب و نگهداری عوامل فرهنگی به خصوص در حوزه جوان و نوجوان و پای کار آوردن و تربیت انقلابی ازجمله این اهداف است.

فضلی با اشاره به اینکه از مربیان درجه ۲ و درجه سه بسیج دعوت شده تا در این دوره حضور یابند، اذعان داشت: بعد از پایان دوره هم گواهی معتبر آموزشی داده می شود تا در مراحل بعدی هم از آن استفاده کنند.

وی یادآور شد: فعالان فرهنگی می توانند تا پایان هفته از طریق سایت دیده بان به نشانی didebanam.ir و یا با مراجعه حضوری به معاونت فرهنگی در کانون جوانان بسیج شهید سبحانی کرج و پایگاه های بسیج ثبت نام کنند.

مسئول فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان با اشاره به آموزش تا سقف ۳۰۰ نفر در مرحله اول خاطر نشان کرد: در ثبت نام اولیه که فراخوان عمومی است و همه فعالان فرهنگی می توانند شرکت کنند و در مرحله دوم ثبت نام، افراد توانمند موثر در حوزه فرهنگی انتخاب می شوند و مابقی افراد در مراحل بعدی آموزش داده می شوند. این دوره ویژه فعالان فرهنگی شهر کرج است و برای کسب اطلاعات بیشتر عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۱۸۸ ارسال نمایید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعیدموحدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
7
سلام ازکجامیشه ثبت نام اینترنتی کرد؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار