کد خبر: 1031343
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
رئیس اداره اوقاف سلماس اعلام کرد:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس گفت: یک فقره سند مالکیت تک برگی برای موقوفه قبرستان قدیمی شهرستان سلماس اخذ شد.

حجت الاسلام اسلام دولتی اظهار داشت: در راستای احیای موقوفات شهرستان سلماس بعد از ۱۷ سال تلاش و مکاتبه توانستیم برای موقوفه قبرستان قدیم سلماس به متراژ۴۰۲۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد ریال سند مالکیت تک برگی اخذ کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سالهاست در این قبرستان هیچ گونه دفنی صورت نگرفته با مذاکرات صورت گرفته با شهرداری و فرمانداری سلماس، آماده سرمایه گذاری در این موقوفه هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس در خصوص عمده نیات موقوفات شهرستان تصریح کرد: کمک به طلاب حوزه علمیه و سادات بی بضاعت، وقف به هزینه های جاری مساجد، خادمین مساجد، اطعام عزاداری اهل بیت، شمع برای عتبات عالیات، خیرات و مبرات فقرا و نیازمندان از جمله این نیات است که از محل اجرای امینانه نیات واقفین شهرستان بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان اجرای نیات در سال گذشته صورت گرفته است.

حجت الاسلام دولتی با اشاره به زمینه هایی که نیاز است واقفان در آن ورود پیدا کنند، بیان کرد: کمک به تامین هزینه های دارو و درمان بیماران صعب العلاج، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، معلولان ذهنی و جسمی و نیز کمک به هزینه های جاری مساجد و حسینه ها، تامین جهازیه و هزینه ازدواج مستمندان، مصارف فرهنگی و آسیب های اجتماعی، کمک به افراد از جمله مواردی است که واقفان می توانند با مشارکت در این حوزه ها یاریگر مردم نیازمند و مظلوم جامعه باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر