کد خبر: 1071816
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
​​​​​​​شهردار منطقه هشت تبریز از بهسازی خانه تاریخی نصیرزاده بازدید نموده و از آمادگی شهرداری منطقه 8 برای همکاری در استفاده گردشگری از این خانه تاریخی خبر داد.

مهندس رضا جان فشان نوبری طی  بازدیدی از  این خانه تاریخی ضمن مهم و ارزشمند خواندن این خانه تاریخی،اعلام داشت: طی سالهای اخیر خانه تاریخی نصیرزاده در سه فاز زیربنایی و تحکیم بنا،تزئینات داخلی ومحوطه سازی بیرونی بطور ماهرانه و زیبایی  توسط مالک مرمت گردیده و اکنون شاهد تبدیل این خانه تاریخی به یکی از پتانسیلهای گردشگری تبریز هستیم.
جان فشان افزود: با توجه به پتانسیلهای فراوان این خانه تاریخی ما آماده ایم تا طی ماه های آتی کاربری های گردشگری و فرهنگی برای این خانه تاریخی تعریف نموده و با همکاری مالک اجرایی کنیم تا روح تازه ای در کالبد این اثر تاریخی دمیده شده و کاربری گردشگری به خود بگیرد.
جان فشان افزود: در تمام شهر های گردشگر پذیر چنین خانه های تاریخی ارزشمند را به کاربری های گردشگری مثل هتل، چای خانه سنتی، نمایشگاه های هنری و موزه تبدیل مینمایند که لازم به نظر میرسد چنین کاربری های گردشگری در این خانه تاریخی ارزشمند راه اندازی گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر