کد خبر: 1078821
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
رئیسی:
رییس‌جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ظهور و بروز دست قدرت لایزال الهی بود که توسط ملت ایران رقم خورد و جهانیان را خیره کرد، متذکر شد: نظام اسلامی همچنان به شعار «نه شرقی، نه غربی» مردم در سال ۵۷ پایبند است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه پس از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نماد قدرت الهی همه جهانیان را خیره کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره ظهور و بروز دست قدرت لایزال الهی بود، افزود: برای همگان این سوال پیش آمد که چگونه ممکن است ملتی با اتکال به خدا و اعتماد به نفس حکومتی که مورد حمایت قدرت‌های بزرگ بود کنار بزند و با اراده خود حکومتی را به نام دین و ارزش‌های الهی برپا کند.

رییس جمهور گفت: ملت ایران در انقلاب اسلامی تمدنی نوین را به نام دین در برابر تمدن‌های مدعی و قطب‌بندی‌های جهان ایجاد کرد که عدالت، آزادی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و نفی هر گونه ظلم و ستمگری مهم ترین شعارهای آن بود که هیچ‌کدام کهنه نمی‌شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به نفی سلطه‌پذیری و سلطه‌گری در تمدن اسلامی گفت: ارزش‌های نظام اسلامی همواره ثابت است و اگر در انقلاب اسلامی سال ۵۷ مردم شعار «نه شرقی، نه غربی» سر دادند، امروز هم همان شعارها حاکم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار