کد خبر: 1090615
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
مدیرکل زندان‌های لرستان مطرح کرد؛
کشوری، گفت: از سوی انجمن حمایت از خانواده زندانی های استان، تاکنون 12 فرصت شغلی برای خانواده ها ایجاد شده و ۳۱۰ زندانی طرف قرارداد انجمن اعزام به کار داشته‌ایم.

به گزارش جوان از لرستان، «عبدالمجید کشوری»، امروز(9خرداد)، در جمع خانواده زندانی‌های خرم‌آباد بر ضرورت حمایت از خانواهده های زندانیان تأکید کرد و اظهارداشت:  از سیاست اداره کل زندان‌های لرستان شناسایی خانواده نیازمند و بی‌بضاعت زندانی‌ها با همکاری امام جماعت محله است.

مدیرکل زندان های لرستان افزود: فلسفه حاکمیت اسلامی همه ما رو مکلف کرده است که در کنار خانواده زندانی‌ها باشیم و و خانواده زندانیان باید بدانند هیچ زمانی تنها نیستند.

وی با اشار به خدمات انجمن حمایت از خانواده زندانی‌های استان، یادآور شد: از ابتدای سال گذشته تاکنون به‌حساب ۶۲۰ خانواده زندانی در حوزه شهرستان الشتر، نورآباد، کوهدشت و خرم‌آباد طی چهار مرحله مستمری واریز شده است.

کشوری افزود: ۹۵ میلیون تومان در قالب کارت هدیه، ۶۵۵ پک معیشتی، فرهنگی و بهداشتی و ۲۷۰ میلیون تومان در قالب تهیه اسباب‌بازی و. ‌. به خانواده زندانیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ابتدای سال تحصیلی، به فرزندان ۳۰۰ خانواده لوازم‌التحریر و ۴۰ دستگاه تبلت برای فرزندان زندانی‌ها تهیه شده است.

مدیرکل زندان‌های لرستان خرید جهیزیه برای دو نفر به مبلغ ۲۰ میلیون تومان و پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای خانواده‌های بی بضاعت به مراکز درمانی را از دیگر خدمات ارائه شده انجمن حمایت از خانواده های زندانیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ فرصت شغلی برای خانواده زندانی از جمله همسر و فرزندان آن‌ها ایجاد شده است، بیان کرد: ۳۱۰ زندانی طرف قرارداد انجمن اعزام به کار داشته‌ایم که بتوانند از آن محل کسب درآمد برای خانواده خود داشته باشند.

کشوری با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ نفر زندان بدهکار مالی داشته‌ایم، گفت: با پرداخت ۲ میلیارد تومان از طریق خیرین، رضایت شکات را جلب کرده و این افراد آزاد شده اند.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: ۳۵ میلیون تومان کمک هزینه اجاره منزل برای ۵ خانواده زندانی پرداخت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار