کد خبر: 1154292
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
فرمانده نیروی دریایی ارتش به حمایت از ملوان واکنش نشان داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دریادار شهرام ایرانی درمورد حضور خودش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ورزشگاه آزادی همزمان با روز خلیج فارس، اظهار داشت: سال گذشته نیز برای همین روز مبارک به ورزشگاه آزادی آمدیم. امروز برای همه هم‌وطنان عزیز ما یک روز ملی است و قطعا حال و هوای ورزشگاه نیز خلیج فارسی است. همه هواداران دریادل بوده و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. ان‌شاءالله آن‌ها نتیجه مطلوب‌شان را خواهند گرفت.

وی درمورد اینکه آیا با وجود واگذاری باشگاه ملوان به بخش خصوصی، آیا همچنان نیروی دریایی از این باشگاه حمایت می‌کند، گفت: به عنوان یک دریانورد عاشق ملوانی‌ها هستیم و حتما کنار این عزیزان هستیم، اما همه ورزشکاران به دلیل بالا بردن پرچم نظام برای ما عزیز هستند. به همه تیم‌ها علاقه داریم و اگر وقت کنیم می‌بینیم نتایج چه می‌شود. جدول را هم بیشتر نگاه خواهیم کرد. البته حتما در کنار عزیزان‌مان در ملوان هستیم، زیرا ناوگان شمال ما در هیأت مدیره این باشگاه حضور دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درخصوص وضعیت وررس این نیرو، گفت: خدا را شکر شرایط خوب است، اما بیشتر نگاه ما به ورزش تخصصی خودمان است که عزیزان ما در دریا باید بتوانند فعالیت کنند. اولویت برای ما پنج گانه، آمادگی جسمانی و قایقرانی در حوزه‌های مختلف است. قطعا شنا نیز یکی از اولویت‌های نیروی دریایی است، اما حمایت از ورزش‌های تیمی مثل فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... را نیز در دستور کار داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار