کد خبر: 1157813
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
مدیر اداره مربیان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:
حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه رویکرد برگزاری دوره های آموزشی تربیت محور است، گفت: تربیت مربیان توانمند، علاقه مند و جریان ساز در استان لرستان مورد توجه قرار دارد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید جعفر حسینی، امروز(۲۸اردیبهشت)، در جمع طللاب حوزه علمیه شهرستان خرم آباد، اظهارداشت: رویکرد دوره های آموزشی تربیت محور است و تربیت مربیان توانمند، علاقه مند و جریان ساز در استان لرستان مورد توجه قرار دارد.

 

مدیر اداره مربیان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: با برگزاری دوره های آموزشی به دنبال این هستیم یک نهضتی را راه اندازی کنیم که در هر محل مساجد محل بتوانند در کنار همدیگر یک پایگاهی برای آموزش امربه معروف و نهی از منکر که انسان ساز و جامعه پرداز است، تشکیل دهند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان رویکرد آموزش محور پیدا کرده و در تمام دوره های آموزشی ستاد از جمله دوره پایه، بینش یک و ۲ و بینش سه از استان های برتر بودند که این نشان دهنده اهمیت و ظرفیت بالای مردم برای یادگیری مباحث امربه معروف و نهی از منکر به صورت علمی و روشمند است.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: تشکل های مردمی و گروه های مطالبه گر بر اساس چارچوب، ضوابط و استانداردهای صحیح امربه معروف و نهی از منکر تشکل های خود را شکل می دهند و باعث می شود این فریضه بزرگ نقش سازنده برای استان داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: البته اگر حرکت های اجتماعی بدون عمل، معرفت و دانش مختص خود شکل بگیرد، بیشتر از اینکه سازنده باشد سوزنده بوده و می تواند مشکلات جدیدی برای استان ایجاد کند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار