کد خبر: 1169361
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این که مردان هفت برابر زنان در تصادفات تهران مقصر هستند، گفت: در تصادفات جرحی که در سه ماهه اول ۱۴۰۲ اتفاق افتاده است، ۸۸ درصد تقصیر مربوط به آقایان و ۱۲ درصد متعلق به خانم‌ها بوده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ جوانبخت در یک برنامه تلویزیونی گفت: نحوه و رفتار رانندگی خانم‌ها و آقایان به دلیل تفاوت‌های ساختاری و فیزیولوژیکی که دارند، با یکدیگر کاملا متفاوت است.

وی افزود: در ۸۸ درصد تصادفات جرحی تهران در سال ۱۴۰۲، مرد‌ها مقصر بودند و فقط در ۱۲ درصد تصادفات بانوان مقصر شناخته شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خانم‌ها تخلفات حادثه‌ساز را کمتر تجربه می‌کنند و انتخاب آن‌ها معمولا احتیاط است و اغلب رفتار‌های پرخطر و ریسک‌پذیر را در رانندگی انجام نمی‌دهند.

جوانبخت تاکید کرد: با توجه به این که آقایان بیشتر از خانم‌ها به استقبال تخلفات حادثه‌ساز می‌روند، در تصادفات جرحی شاهد هستیم که معمولا مردان بیشتر مقصرند.

وی در پایان گفت: خانم‌ها رانندگی محتاطانه‌تری نسبت به آقایان دارند و به اصطلاح اول گواهینامه می‌گیرند و سپس رانندگی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار